در حال خواندن
ابزاری کوچک برای آوردن گوگل تی وی به تلویزیون ها
0

شرکت سونی یک محصول جدید را برای افزودن گوگل تی وی به محصولات سونی معرفی کرده است. این محصول جدید یک دانگل کوچک به نام Bravia Smart Stick است که قابلیت های استاندارد گوگل تی وی شامل کنترل از طریق دستورات صوتی، هماهنگی با شبکه های کابلی یا ماهواره و مرورگر کروم را به تلویزیون اضافه می کند.
سونی علاوه بر قابلیت‌های گوگل ‌تی‌وی، امکانات متفاوت دیگری را هم به این دانگل اضافه کرده است. به این ترتیب کاربران با خریدBravia Smart Stick، به تمام اپلیکیشن‌های Bravia TV هم دسترسی خواهند داشت. جالب اینکه رابط کاربری براویا تی‌وی و گوگل تی‌وی یکپارچه شده و کاربر از طریق یک رابط کاربری به امکانات هر دو دسترسی خواهد داشت. از جمله نرم افزارهای از پیش نصب شده روی این ابزار کوچک می‌توان به Netflix, Hulu Plus، Pandora، Amazon Prime و یوتیوب اشاره کرد. همچنین امکان نصب نرم‌افزارهای مختلف از طریق گوگل پلی هم وجود دارد.
Bravia Smart Stick امکان نمایش تصویر در تصویر را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مثلا وقتی کاربران در حال تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود هستند، می‌توانند همزمان در گوشه‌ای از تصویر وب سایت مورد نظر خودشان را هم باز کرده یا نرم‌افزار یادداشت برداری را اجر کنند.
این دانگل احتمالا از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل می‌شود و از یک ریموت کنترل کاربردی هم بهره می‌برد. سونی جزئیات بیشتری در مورد این محصول جدید خود به زودی اعلام خواهد کرد، اما فعلا مشخص نیست که این ابزار با چه قیمتی و در چه زمانی عرضه خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر