در حال خواندن
الکام استارز آغاز به کار کرد
0

ششمین رویداد الکام‌استارز به عنوان یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه الکامپ آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا «الکام استارز» به عنوان یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه الکامپ که امسال به دلیل شیوع کرونا، برگزار نشد، امروز با حضور فعالان این عرصه در محل موزه ارتباطات به دو صورت آنلاین/ حضوری آغاز به کار کرد.  در اولین روز از این رویداد ۱۲ تیم استارتاپی در بخش الکام‌پیچ به ارائه ایده خود در مقابل داوران پرداختند و داوران به صورت آنلاین و حضوری ایده‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

محمدباقر اثنی‌عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور در ششمین رویداد الکام‌استارز ضمن بازدید از محل برگزاری این رویداد آنلاین ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

اثنی‌عشری گفت: باتوجه به استقبال تیم‌های استارت‌آپی و اینکه بالاخره آنها انتظار دارند بعد از یکسال تلاش در این رویداد حاضر شوند تا امکان دیده شدن و جذب سرمایه را داشته باشند، تصمیم گرفتیم تا این رویداد مهم الکامپ را به صورت آنلاین برگزار کنیم.

مهدی حیدری، مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ هم اعلام کرد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا الکامپ ۱۴۰۰ به شکل ویژه و با رعایت پروتکل‌های مشخص بهداشتی برگزار شود.

وی درباره برگزاری الکام‌استارز گفت: حضور تیم‌های استارت‌آپی در الکام‌استارز ششم شبیه به دور اول برگزاری الکام‌استارز است که تنها در یک سالن و در یک فضای کوچک برگزار شد. تمام زیرساخت‌ها برای ارائه تیم‌ها به صورت آنلاین فراهم است؛ اما با توجه به خواست خود شرکت‌کنندگان شرایطی فراهم کردیم که در موزه ارتباطات تیم‌هایی که تمایل به ارائه حضوری دارند نیز در این رویداد شرکت‌ کنند.

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه فناوری اطلاعات در خاورمیانه است که قرار بود امسال بیست و ششمین رویداد خود را برگزار کند که به علت شیوع کرونا این اتفاق رخ نداد و تنها بخش الکام‌استارز برای معرفی و پرورش ایده‌ها استارتاپی آغاز شد.

درباره نویسنده
پریا نجفی

ارسال یک نظر