در حال خواندن
اپلیکیشن “همراه من ” را همین الآن آپدیت کنید!
0

اپلیکیشن جامع ارائه خدمات به مشترکان اپراتور اول تلفن همراه با نام “همراه من” بروزرسانی شده و به قابلیت‌های پر کاربردی ارتقا یافته است که شما هم با آپدیت اپ خود قادر به بهره‌مندی از آنها و شرکت داده شدن در قرعه‌کشی پنج جایزه ۱۰ میلیون تومانی هستید.

هر چه زمان می گذرد و جلوتر می رویم نیازمان به دریافت خدمات غیرحضوری بیشتر و بیشتر می شود. بخشی از این نیاز را ارایه کنندگان خدمات الکترونیکی در ما به وجود آورده اند به طوری که با دریافت این خدمات طعم آسایش و راحتی را چشیده ایم و به مذاقمان خوش آمده است. اما بخش دیگر نیاز به دریافت خدمات غیرحضوری از سبک زندگی امروزی نتیجه شده است. زندگی ای که مشغله مولفه اصلی آن شده است. بنابراین با اینهمه مشغله حضور فیزیکی برای دریافت یک خدمت که ممکن است بین یک تا چند روز وقتمان را بگیرد، دیگر امکانپذیر نیست.

در این راستا شرکت ها تمامی تلاش خود را بر آن گذاشته اند که خدماتشان را غیرحضوری کنند و حتی‌الامکان سرویس‌هایشان را بروز نگه دارند. یکی از آن شرکت ها شرکت ارتباطات سیار ایران است و خدماتی را در قالب نسخه جدید (آپدیت شده) اپلیکیشن همراه من ارایه می کند. در این گزارش به خدمات ارایه شده در این اپ می پردازیم.

همراه من و قابلیت های آن

سامانه خدمات الکترونیکی “همراه من” ، خدمتی از همراه اول است که از طریق آن کلیه مشترکان  دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال و یا دریافت اپلیکیشن کاربردی از این نشانی، به صورت آنلاین از خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول بهره مند شوند.

از خدمات ارایه شده در این اپلیکیشن می توان به مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره، مشاهده موجودی و خرید شارژ، دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد، فعالسازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های نوترینو، فعال / غیرفعالسازی پیامک‌های تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا، مشاهده و فعالسازی بسته‌های تخفیفی و هدایا، مشاهده تاریخچه پرداخت قبض و خرید طرح‌ها، انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری اشاره کرد.

از دیگر امکانات موجود در این اپلیکیشن انتخاب و فعالسازی آوای انتظار، نمایش مشخصات مشترک و سیمکارت (PIN/PUK)، دسترسی آنلاین به پشتیبانی، دسترسی به کدهای دستوری و پرسش‌های متداول، امکان تقسیط بدهی، امکان قطع و وصل خط است.

فعالسازی رمز دوم و استفاده از خدمات محرمانه همراه من

در سامانه خدمات الکترونیکی «همراه من» خدماتی به کلیه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ارایه می‌گردد که دسترسی به آنها با رمز منتخب میسر نیست و نیاز است تا مشترک رمز دوم داشته باشد. در واقع برخی سرویس‌ها در سامانه “همراه من” مانند مشاهده ریز مکالمات حاوی اطلاعات شخصی و محرمانه بوده و لازم است مشترک رمز دوم خود را به منظور دریافت این خدمات در سامانه همراه من وارد کند.

بنابراین اگر تاکنون مشترکان همراه اول رمز دوم خدمات غیرحضوری خود را دریافت نکرده‌اند، می توانند از طریق منوی رمز دوم در سامانه همراه من نسبت به ثبت درخواست فعالسازی رمز دوم به صورت غیرحضوری اقدام کنند و یا با همراه داشتن کارت ملی و کپی آن و آدرس ایمیل، به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران، ادارات مشترکان  تلفن همراه در سایر استان‏ها و یا نمایندگی‌های همراه اول در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

بروزرسانی اپلیکشن همراه من

سامانه همراه من شامل نسخه وب، اپلیکیشن اندروید و iOS و نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) بوده و امکان دسترسی آسان به خدمات آنلاین همراه اول را برای کاربران خود می‌دهد.

با استفاده از اپلیکیشن همراه من امکان خرید و مدیریت تمامی بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک، ۵ درصد اعتبار بیشتر در خرید شارژ، پرداخت و تسویه حساب آنی صورتحساب، اتصال به کیف پول دیجیتال همراه اول وجود دارد.

علاوه بر امکاناتی که در اپلیکیشن همراه من برای دارندگان سیمکارت‌های همراه اول نام برده شد، شرکت همراه اول با بروزرسانی اپلیکیشن خود خدمات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است.

از جمله این خدمات می‌توان به قابلیت‌های جدید ارائه حالت ساده سامانه به منظور دسترسی سریع به خدمات پرکاربرد، پرداخت آنی و در لحظه صورتحساب و اقساط بدهی،  ارائه کیف پول الکترونیکی و درگاه پرداخت درون‌برنامه‌ای،  ارائه کلیه بسته‌های قابل فروش جهت خرید نقدی یا اعتباری اشاره کرد.

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن بروز شده، امکان خرید شارژهای فوق‌العاده، جوانان و بانوان، ارائه طرح‌ها و جوایز دوره‌ای و مناسبتی، خرید مودم و سیم‌کارت از فروشگاه آنلاین، ارائه سرویس تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی و سرویس سلب مالکیت سیم‌کارت، تغییرات جذاب طراحی و ساده‌سازی فرایندها و خدمات و رفع باگ‌هاست.

درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر