در حال خواندن
با صرافی Korbit آشنا شوید
0

 یک مبادله رمزنگاری مستقر در کره جنوبی است که توسط Korbit Inc. اداره می شود و بازار هدف اصلی آن کره جنوبی است و با استفاده از کره جنوبی Won (KRW) مبادله می شود

. Korebit دو نوع حساب ، فردی یا شرکتی ارائه می دهد و سطوح عضویت مختلفی دارد که از طریق آن داده های شخصی با ارائه اطلاعات شخصی بیشتر، به مشتری ارتقا می یابد. سطح عضویت بالاتر مزایای مختلفی را برای مشتریان فراهم می کند. هزینه های سازنده و خریدار بسته به حجم معاملات ۳۰ روزه و ارز محاسبه می شود و با افزایش حجم ، کاهش می یابد. هزینه های برداشت و سپرده نیز به ارز بستگی دارد. با این حال ، واریز از طریق نقل و انتقالات بانکی کره ای رایگان است. Korbit به طور کلی هیچ تبلیغاتی را برای مشتریان خود ارائه نمی دهد ، اما گهگاهی ۰٪ هزینه معاملاتی را به عنوان تبلیغ ارائه می دهد. صرافی آنلاین Korbit در ۲۴ ساعت میزان $۳,۰۷۹,۶۸۵٫۶۶ (۳۴۹٫۵۰ BTC) ترید داشته است. این صرافی ۵ ارز دیجیتال و با ۵ مارکت ارز دیجیتال همگام است . رتبه جهانی این وب سایت به نقل از سایت الکسا ۷۸۲۰۷ می باشد. که عمده بازدید کننده اصلی این سایت کشور South Korea می باشد که رتبه ۱۹۳۸ را دارا می باشد.

ویژگی های korbit

Korbit چهار ویژگی اصلی دارد: میزان بالای ارز، امنیت، قابلیت اطمینان و پشتیبانی مشتری. در حال حاضر تعدادی از ارزهای رمزنگاری شده را لیست کرده و لیست های خود را به روز می کند. از لحاظ امنیتی ، Korbit تلاش می کند تا مشتری و بودجه آنها را ایمن نگه دارد ، و همچنین از داده های شخصی محافظت کند. این اقدامات امنیتی مختلفی مانند کیف پول سرد آفلاین دارد و همچنین در مورد خطرات احتمالی مشتریان خود را به طور گسترده آگاه می کند. از لحاظ قابلیت اطمینان ، Korbit تجربیات زیادی را به همراه دارد بنابراین از این رو آنها سیستم های ایمن و سرورهای پایداری را ارائه می دهند. پشتیبانی خوب سریع ، قابل اطمینان و کیفی ارائه می شود زیرا پشتیبانی و رضایت مشتری از اولویت بالایی برخوردار است. KorBit اولین ارز مبادله رمزنگاری کره بود که تجارت BTC / KRW را ارائه داد.

نمای معاملات Korbit

صرافی های مختلف دیدگاه های تجاری متفاوتی دارند. و هیچ “این نمای کلی بهترین” نیست. شما باید خودتان تعیین کنید که کدام نمای تجاری مناسب برای شماست. آنچه معمولاً بین این دیدگاه ها مشترک است این است که همه آنها کتاب سفارش یا حداقل بخشی از کتاب سفارش را نشان می دهند ، نمودار قیمت ارز رمزنگاری شده و تاریخچه سفارش. آنها معمولاً جعبه های خرید و فروش نیز دارند.قبل از اینکه بورس را انتخاب کنید ، سعی کنید نگاهی به تجارت بیندازید تا بتوانید تشخیص دهید که نسبت به شما احساس خوبی دارد. در زیر تصویری از نمای معاملات در Korbit است:

هزینه های معاملات korbit

هزینه صادرکننده مبادله پایین تر از هزینه های دریافت کننده آن است و در حال حاضر ۰٫۰۸٪ است. فقط GoPax جدید مبلغ مبلغ خریداران کمتر دارد (هزینه سازنده GoPax -0.025٪). بر این اساس این یک مزیت رقابتی برای Korbit در مقایسه با رقبای کره جنوبی است. هنگامی که به میانگین صنعت جهانی نگاه می کنیم ، هزینه های سازنده Korbit قابل ملاحظه ای پایین است و یک مزیت رقابتی قوی محسوب می شود. Korbit هزینه معاملاتی برای متقاضیان ۰٫۲۰٪ دارد. این هم با میانگین صنعت جهانی و هم با میانگین ملی کره جنوبی مطابقت دارد.

Korbit هنگام برداشت BTC مبلغ برداشت از مبلغ ۰٫۰۰۰۵ BTC را پرداخت می کند. این حدود ۴۰٪ پایین تر از میانگین صنعت است ، زیرا میانگین صنعت تقریباً ۰٫۰۰۰۸ BTC در هر برداشت BTC است. بر این اساس ، هزینه برداشت مبلغی که توسط این صرافی اعمال می شود کاملاً رقابتی است.در Korbit ، شما می توانید از طریق سیم کارت و کارتهای اعتباری واریز کنید. این می تواند به ویژه برای سرمایه گذاران جدید رمزنگاری مفید باشد.

مزایای KorBit

به عنوان اصلی ترین مزایای خود ، Korbi ترویج می کند که دارای انتخاب گسترده ای از ارزهای رمزپایه ، مدیریت دارایی آن امن است ، از “فناوری قابل اعتماد” استفاده می کند و “بهترین مرکز مشتری” را در اختیار دارد.

 هزینه های رقابتی – هزینه معاملات در KorBit به دسته “سازنده” و “دریافت کننده” تقسیم می شود. سازندگان بازار معامله گرانی هستند که ورود جدیدی را در کتاب سفارش وارد می کنند ، در حالی که وصول کنندگان کسانی هستند که با بهترین قیمت درج می شوند. هزینه های KorBit به ترتیب از ۰٫۰۸٪ و ۰٫۲۰٪ شروع می شود. اگر تجارت با حجم بیشتری انجام شود ، می توانند حتی پایین بیایند.

ذخیره سازی سرد – KorBit ادعا می کند که بیشتر سکه های نگهداری شده آنها در سردخانه نگهداری می شوند. این اقدامی است که توسط بسیاری از شرکت ها اعمال می شود و امنیت کیف پول را به شدت افزایش می دهد.

چندین آلبوم برجسته نشان داده شده است – برخی از سکه های جایگزین در KorBit موجود است ، اما این به هیچ وجه سود اصلی مبادله نیست (مانند پولونیکس یا بیتراکس). لیست کامل در حال حاضر شامل: Bitcoin ، Bitcoin Cash ، Ethereum ، Ethereum Calassic ، Ripple ، Litecoin ، Dash ، Zcash ، Monero ، Augur و Steem. همه آنها در برابر KWR معامله می شوند.

نقل و انتقالات بانکی KRW پذیرفته شد – نقل و انتقالات بانکی از بانک های کره ای در KorBit پذیرفته می شود. مهمتر از همه ، شرکت هیچگونه هزینه ای را برای هرگونه معاملات دریافتی وارد نمی کند (گرچه بانک های درگیر در این فرآیند).کارتهای اعتباری گزینه بسیار ترجیحی برای برخی از کاربران است ، اگرچه کمیسیونهای درگیر در این فرایند می توانند بسیار خشن باشند. به عنوان نمونه Bitsatmp 8٪ از معاملات را متهم می کند.

بازخورد مثبت کاربر – در حالی که بررسیهای غیر کره ای این بورس از نظر تعداد نسبتاً کمی هستند ، همه آنها مثبت هستند. به نظر می رسد این شرکت مشروع عمل می کند و با ساختار هزینه رقابتی ، بیشتر مشتریان باید خوشحال شوند.

پلت فرم معاملاتی خوب – سکوی مبتنی بر وب که توسط KorBit تحویل داده شده ، محکم به نظر می رسد. نمودار بندی توسط TradingView ارائه شده است ، که همیشه خوب است. علاوه بر این ، کتاب و نوار سفارش (تاریخ معاملاتی) که در زیر نمودار قرار دارد نیز به خوبی طراحی شده است. او این است که چگونه به نظر می رسد:

معایب KorBit

تمرکز بر کره – موضوعی که بسیاری از مبادلات محلی با آن روبرو هستند نیز در KorBit حضور دارد. آنها فقط نقل و انتقالات بانکی کره ای را می پذیرند و احتمالاً نیاز به چنین حساب برای تأیید حساب تجاری اصلی شما دارند. ارائه به زبان انگلیسی ، در حالی که وحشتناک نیست ، ایده آل نیست.

معاملات در برابر  – kwrکلیه فعالیت های تجاری KorBit در برابر کره Won (KWR) انجام می شود. این ممکن است برای مشتریان محلی خوب به نظر برسد ، اما توانایی آنها برای متنوع سازی ارز و گزینه تبدیل سریع یک سکه به دیگری را محدود می کند.

هیچ گونه اهرمی ارائه نشده است – تجارت Margin توسط KorBit پشتیبانی نمی کند ، و این یک نقص بزرگ هم نیست. ارزهای رمزنگاری بسیار ناپایدار هستند ، به طوری که اکثر معامله گران نیازی به افزایش بیشتر ریسک هایی که در معرض آن قرار دارند ندارند. برای آن دسته از شما که مایل به انجام اقدامات تهاجمی حتی بیشتر هستید ، ما باید تجارت را به عنوان واسطه فارکس توصیه کنید.

گفته می شود ، ما همچنین باید این واقعیت را تأکید کنیم که این شیوه تجارت برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب نیست. تجارت با چنین کارگزارانی از طریق به اصطلاح CFD انجام می شود و بسیار متفاوت از عبور از مبادله رمزنگاری است.

نتیجه و جمع بندی

KorBit یکی از قدیمی ترین صرافی های رمزنگاری شده در کره است. این شرکت شهرت خوبی کسب کرده است و هنوز هم بسیار محبوب است. گفته می شود ، نقص اصلی آنها (از دیدگاه ما) محور داخلی این مبادله است. در حالی که آنها از این نظر بی نظیر نیستند ، زیرا سایر شرکت های کره ای ، مانند Coinone و Bithumb نیز به همین شیوه فعالیت می کنند.شرایط معاملات در این بورس ثابت است – در لیست ابزار برخی از کارتهای ضبط شده وجود دارد ، سکوی خوب و قیمت آن با پیشنهادات سایر صرافی ها به روز است.

گفته می شود ، هنگام معامله با ارزهای رمزنگاری ، همیشه باید این واقعیت را در نظر بگیرید ، سطح خاصی از عدم اطمینان وجود خواهد داشت. بیشتر جانبازان این زمینه به شما توصیه می کنند که مقدار بیشتری سکه را به یک کیف پول خصوصی منتقل کنید ، که کلیدهای خصوصی شما را کنترل می کنند.

امنیت korbit

ممکن است یک نفر بپرسید که چرا امنیت حتی ویژگی ای است که ما در Cryptowisser به دنبال تبادلات مختلف رمزنگاری برتر هستیم. دو دلیل:

۱-صرافی ها حجم عظیمی از اطلاعات با ارزش شخصی را شناسایی می کنند.

۲- البته صرافی ها مبلغ زیادی از سپرده های نقدی یا سکه و برداشت ها را در اختیار دارند.

نمره امنیتی Korbit در هنگام انجام آزمون در رصدخانه توسط موزیلا B است. (https://observatory.mozilla.org/). این بسیار بالاتر از حد متوسط در مورد صرافی های رمزنگاری برتر است و همچنین می تواند عاملی باشد که شما نتیجه می گیرید که Korbit بهترین سایت تبادل cryptocurrency برای شما است.

منبع : آی ماینر

درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر