در حال خواندن
بیشترین میزبانی رومینگ ملی از آن کدام اپراتور تلفن همراه است؟
0

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطابق روند سال های گذشته در گزارش ۳ ماهه خود تعداد مشترکان روم شده در شبکه اپراتورها (رومینگ ملی) را به تفکیک اپراتورها منتشر کرده است که بر اساس آن، اپراتور همراه اول همچنان رکورد بیشترین میزبانی را تا پایان ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱ در کشور داشته است.
وضعیت تعداد مشترکان روم شده نشان می‌دهد که «همراه اول» میزبان ۱۵ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۴۸۹ مشترک ایرانسلی و ۳ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۷۵۴ مشترک رایتلی بوده است که در مقایسه با آمار ارایه شده در پایان سال ۱۴۰۰ رشد قابل ملاحظه ای به ویژه از سمت مشترکان ایرانسل داشته است.
آمار منتشر شده توسط رگولاتوری از وضعیت استفاده مشترکان اپراتورهای ایرانسل و رایتل از امکانات مخابراتی اپراتور همراه اول در نواحی تحت پوشش تا پایان سال گذشته به ترتیب شامل ۱۰ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۴۹۹ تماس و ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۴۳۷ تماس بوده است.
اپراتور دوم ارتباطی (ایرانسل) نیز تا پایان سه ماهه اول سال جاری میزبان ۳ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۲۱۱ مشترک همراه اولی و ۲ میلیون و ۲۰۵ هزار ۳۳۳ مشترک رایتلی بوده است که با توجه آمار مذکور در جایگاه دوم از منظر «تعداد مشترکان روم شده» قرار گرفته است.
با توجه به آمار میزبانی ایرانسل در سال گذشته که شامل ۲ میلیون ۳۵۷ هزار و ۹۰۹ تماس و ۲میلیون و ۹۸۹ هزار و ۳۴۴ تماس از سمت مشترکان همراه اول و رایتل بوده است، میزان رشد این اپراتور در میزبانی از سایر اپراتورها شیبی ملایم داشته است.
همچنین اپراتور سوم ارتباطی (رایتل) با قرار گرفتن در رده انتهایی جدول تاکنون میزبان هیج یک از دو اپراتور ارتباطی دیگر نبوده است.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر