در حال خواندن
تصاویر گیف به اینستاگرام برگشت
0

نود فناوری-تنها چند هفته از حضور گیف ها در اینستاگرام نگذشته بود که به خاطر یک اشتباه فاحش، این کمپانی تصاویر متحرک یا همان گیف ها را از اپلیکیشن خود حذف نمود؛ در موتور جستجوی شرکت گیفی (Giphy) کاربران گیف نژاد پرستانه پیدا کرده بودند و در پی همین اتفاق، اینستاگرام و اسنپ چت تصمیم گرفتند تا با گیفی قطع رابطه کنند.

با این حال گزارشات نشان می دهند که گیف ها بار دیگر به اینستاگرام بازگشته اند و کاربران از آن ها می توانند در استوری های خود استفاده کنند. گیفی بعد از این جریان، گیف نژاد پرستانه را به سرعت پاک کرد و با توجه به گفته سخن گوی این شرکت، آن ها چهار بار کتابخانه گیف های خود را زیر و رو کردند تا مشکلی مشابه پیش نیاید.

جدا از اینکه قوانین سخت گیرانه تر گیفی باعث شده تا کنترل روی استیکرهایی که به کتاب خانه این شرکت اضافه می شوند حالا بیشتر گردد. با تمام این تمهیداتی که گیفی چیده بنابراین عجیب نیست که اینستاگرام بار دیگر اقدام به همکاری با آن ها بکند.

البته خود اینستاگرام هم خاطر نشان کرده که آن ها در این مدت با گیفی ارتباط نزدیک داشته اند و مطمئن هستند که کاربران یک تجربه خوب خواهند داشت. گیف ها هنوز برای تمام دارندگان اینستاگرام فعال نیست و احتمالا برای عرضه جهانی باید مدتی صبر کنیم.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر