در حال خواندن
جدیدترین آپدیت تلگرام X برای اندروید منتشر شد
0

نرم افزار تلگرام X که به واسطه API از نسخه رسمی تلگرام کار می کند با ارایه آپدیتی جدید برای کاربران آندروید خود که چند ویژگی اساسی دارد کاربران خود را شگفت زده کرد.

علاوه بر بهبودهای نوتیفیکیشن، این به روزرسانی همچنین قابلیت ساخت نظرسنجی، بهینه سازی عملکرد و امکان کنترل بهتر داده‌های شخصی را برای کاربران فراهم می‌سازد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام x امکان حذف تمامی اطلاعات آن از راه دور است تا اگر گوشی‌تان به سرقت رفت خیال‌تان از لو نرفتن اطلاعات شخصی و مهم‌تان راحت باشد.

از دیگر قابلیت‌های این نسخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان حذف پیام‌های خود و طرف مقابل در چت‌های شخصی

افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه

امکان پین کردن پیام در گروه‌ها و بخش Saved message

استریم فایل‌های صوتی و عدم نیاز به انتظار برای دانلود کامل

تیم توسعه دهندگان تلگرام x در آپدیت جدید نسخه ۲ نوتیفیکیشن را معرفی کردند که این نسخه بهبود یافته قابلیت سفارشی سازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و از همه مهم‌تر ارسال اعلانیه‌ها روی گوشی باتری کمتری مصرف می‌کند تا دغدغه مهم کاربران این پیام‌رسان رفع شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر