در حال خواندن
جدیدترین قیمت گوشی‌های تلفن همراه در ۲۷ بهمن ۹۷ +جدول
0

نود فناوری – در این گزارش به صورت هفتگی به جدیدترین قیمت گوشی‌های روز بازار دسترسی خواهید داشت و از آخرین قیمت گوشی‌های اپل، سامسونگ، هوآوی، ال‌جی، شیائومی و غیره اطلاع خواهید یافت.

قیمت گوشی‌های سری آیفون از هفته گذشته، شیب افزایشی پیدا کرده است، به طوری که مدل آیفون ۸ پلاس که هفته گذشته با قیمتی حدود ۱۲ میلیون تومان به فروش رفت، این هفته با ۱ میلیون تومان افزایش، ۱۳ میلیون تومان معامله شد. این روند برای سری آیفون ۸ هم مشاهده شد، این سری که هفته گذشته ۹ میلیون تومان به فروش رفت، این هفته با ۱ میلیون تومان افزایش، به ۱۰ میلیون تومان رسید.

به طور کلی در هفته‌ای که سپری شد، به جز مدل‌های شرکت اپل، ما افزایش قیمت چشمگیری در تلفن های همراه کشور مشاهده نکردیم. اما آن چیز که مهم به نظر می‌رسد و باید مسئولان مربوطه بیشتر به آن رسیدگی کنند، اوضاع نا بسامان قیمت‌ها در این بازار است. بسیاری از مردم از این قیمت‌هایی که مشاهده می‌کنند، ناراضی هستند و اعتقاد دارند این قیمت‌هایی که برای خرید یک گوشی میان‌رده پرداخت می‌شود،  در حد یک گوشی بالارده است.

در ادامه می‌توانید از آخرین قیمت تلفن‌های همراه موجود در بازار اطلاع یابید. (تذکر: قیمت ها به تومان است)

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر