در حال خواندن
روش حل مشکل جدید اپلیکیشن‌ همراه بانک ملت نسخه ios
1

از چند روز گذشته بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی نسخه ios در حوزه‌های مختلف از جمله شبکه بانکی و پرداخت کشور، از دسترس خارج شده‌اند و کاربران گوشی‌های آیفون برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن‌ها دچار مشکل هستند.

نود فناوری – بانک ملت برای حل مشکل اخیر همراه بانک خود به مشتریان توصیه کرده ابتدا نسخه فعلی که دچار مشکل است را از روی گوشی خود حذف کنند و سپس نسخه جدید را از سایت همراه بانک ملت دانلود و نصب نمایند.

براساس این گزارش، مشتریان در صورت فراموش کردن رمز ورود همراه بانک می‌توانند به نزدیکترین شعبه و یا سامانه بانکداری اینترنتی خود مراجعه کنند و از آن طریق رمز جدید همراه بانک خود را دریافت نمایند.

برای دانلود نسخه جدید همراه بانک ملت اینجا کلیک کنید.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر