در حال خواندن
عرضه مودم ۴G همراه اول با ۳۰۰ گیگابایت اینترنت و اتصال همزمان ۳۲ نفر به صورت وای‌فای
0

اگر سری به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی اینترنتی https://shop.mci.ir بزنید دسته بندی محصولات و خدماتی را می بینید که مستقیما با مکالمه و اینترنت در ارتباطند. در واقع فروشگاه اینترنتی همراه اول جایی است که در آن فرد می تواند سیم کارت مورد نظرش را اعم از اعتباری یا دائمی در قالب طرح های فیروزه ای، زمردی و عادی و یا ویژه در قالب رایگان، جوانان و روز تولد بخرد، در صورت خرید سیمکارت اعتباری اقدام به خرید شارژ کند، اقدام به خرید بسته های مختلف اینترنت و رومینگ، مکالمه و پیامک و یا بسته بساز در اشکال مختلف کند، مودم مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند و در نهایت صورتحساب خود را مشاهده و پرداخت کند. بنابراین این فروشگاه تمامی امکان های مختلف را برای مشترکی که علاقمند به دریافت خدمات از سوی شرکت همراه اول است را به صورت آنلاین دارد.

در این گزارش به بررسی یکی از مودم های موجود در این فروشگاه آنلاین یعنی مودم روتر Utel-L443 4G  که یک مودم نسل چهار است و مزایای آن می پردازیم:

مشخصات، مزایا و محتویات مودم

مشخصات: مودم Utel-L443 یک مودم ۴G رومیزی (روتر) است که از طریق آداپتور برق روشن شده و با قراردادن یک سیم کارت نسل چهارم همراه اول در آن امکان دسترسی تا ۳۲ نفر به شبکه اینترنت پرسرعت نسل چهارم همراه اول را به صورت شبکه وای فای (Wi-Fi) فراهم می کند. همچنین چهار کاربر از طریق پورت LAN، می توانند به مودم جهت استفاده از اینترنت متصل شوند.

مزایا: خریدار این مودم علاوه بر دستگاه مودم یک سیم کارت دیتا و یک بسته اینترنت ۳۰۰ گیگابایتی دریافت می کند. بنابراین دیگر نیازی نخواهد داشت نسبت برای خرید سیمکارت و یا بسته اینترنت اقدامی کند و یا هزینه اضافی تری را پرداخت کند.

محتویات بسته: داخل بسته مودم یک دستگاه مودم، آداپتور برق، کابل LAN-RJ45، دو آنتن خارجی اضافی، دفترچه راهنما و یک کارت هدیه سیم کارت اعتباری وجود دارد. خریدار مودم می تواند در هنگام دریافت بسته تمامی اقلام مذکور را چک کند و از بودن آنها اطمینان حاصل کند.

نحوه فعالسازی سیمکارت مودم و اینترنت ۳۰۰ گیگابایتی

سیمکارت دیتایی که به همراه مودم برای خریدار ارسال می شود پس از یک شبانه روز به صورت خودکار فعال می شود. اگر خریدار بخواهد زودتر از مودم استفاده کند می تواند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به حساب کاربری خود وارد شود و شماره سریال سیمکارت دریافتی را در بخش سفارشات من وارد کند و به این ترتیب سیمکارتش را فعال کند.

برای فعال کردن اینترنت ۳۰۰ گیگابایتی نیز خریدار می تواند با قرار دادن سیمکارت در مودم آن را فعال کند. بازه زمانی فعال شدن بسته اینترنت حداکثر ۲۴ ساعت پس از فعالسازی سیمکارت است و لازم است که مصرف کننده تراکنشی را انجام دهد. یک بسته خوش آمد ۱ گیگابایت بلافاصله پس از فعالسازی سیم کارت فعال می‌شود که تا زمان فعالسازی بسته اینترنت باندل قابل استفاده است.

گارانتی مودم روتر Utel-L443 4G

گارانتی مودم روتر Utel-L443 4G دو سال است و خریدار در صورتی که شرایط گارانتی آن را رعایت کند می تواند در طول دو سال مذکور با تحویل جعبه مودم و محتویات آن به صورت رایگان نسبت به تعویض آن اقدام کند. شرایط گارانتی شامل مواردی است که در صورت وقوع مودم از گارانتی خارج می شود. این شرایط عبارتند از مخدوش یا پاره شدن برچسب پلمب مودم، مخدوش شدن شماره سریال مودم، ضربه خوردگی یا آب دیدگی مودم، ایرادات ناشی از نوسانات برق و انجام هر گونه تعمیرات توسط افراد غیر مسئول.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر