در حال خواندن
فروش فوق العاده ‌سیم‌کارت دائمی همراه اول به مناسبت دهه فجر
0

همراه اول با وجود حفظ برتری خود در بازار تلفن همراه در جهت ارایه خدمات بهتر به مشترکان، همزمان با آغاز دهه فجر از فروش فوق العاده سیم کارت‌های دائمی خود با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان همراه با بسته‌های شگفت انگیز خبر داد.

نود فناوری – براساس اعلام همراه اول در این طرح هر یک از مشترکان علاوه بر خرید سیم کارت دائمی ضمن بهره‌مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد ۱۰۰۰، شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام بسته خوش آمد ۱۰۰۰ برخوردار خواهند شد.

(پس از اتمام بسته خوش آمد، بسته تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز به صورت خودکار فعال و قابل استفاده خواهد شد.)

نحوه خرید سیم کارت همراه اول طرح ویژه:

علاقه‌مندان برای خرید سیم کارت دائمی همراه اول در بازه زمانی طرح می‌توانید به فروشگاه آنلاین همراه اول  به نشانی shop.mci.ir و یا فروشگاه‌ها و دفاتر همراه اول مراجعه کنند.

نکات مهم :

این طرح شامل سیم کارت‌های دائمی طرح ۲۰، طرح ۱۰۰۰ و ثبت نام به روز ( فروش آنلاین) و ثبت نام گلچین که به صورت نقدی خریداری شده است می‌شود.

طرح‌های قسطی، سیم کارت‌های سازمانی و غیره شامل این طرح نیست و با قیمت مصوب قبلی به فروش می‌رسد.

گفتنی است، این طرح تا ۲۹ اسفند سال ۹۷ ماه ادامه خواهد داشت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر