در حال خواندن
قیمت شیائومی Mi 7 زودتر از رونمایی لو رفت
0

نود فناوری-هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمانی قصد معرفی پرچمدار جدید خود و اولین موبایل مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را دارد اما قیمت مدل پایه این دستگاه زودتر از رونمایی لو رفت.

بنا به گفته یک منبع آگاه، Mi 7 قرار است گران ترین پرچمدار سری Mi باشد که شیائومی تاکنون عرضه کرده. این منبع می گوید مدل پایه دستگاه در چین ۳۰۰۰ یوآن برابر با ۴۷۵ دلار قیمت دارد در حالی که Mi 6 با قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۹۵ دلار) و Mi 5 با بهای ۱۹۹۹ یوآن (۳۱۶ دلار) به بازار جهانی عرضه شدند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، Mi 7 تقریبا هم قیمت با وان پلاس ۵T خواهد بود. با توجه به ویژگی های برجسته Mi 7 به عنوان یک پرچمدار، این قیمت گذاری چندان هم عجیب نیست و احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر و در کنگره جهانی موبایل بارسلونا شاهد رونمایی از آن باشیم.

گویا شیائومی قصد دارد Mi 7 پلاس را نیز در کنار مدل عادی عرضه کند که تفاوت این دو مدل در ابعاد نمایشگر خواهد بود. Mi 7 مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ است و نمایشگر ۵٫۶۵ اینچی آن دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود. دوربین دو گانه و نمایشگر OLED تقریبا بدون حاشیه نیز این دستگاه را بسیار برجسته جلوه می دهد.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر