در حال خواندن
معرفی آخرین دستاوردهای شرکت داده ورزی سداد در ملی شو
0

نود فناوری – چهار محصول نوین شرکت داده ورزی سداد در دومین دوره رویداد ملی شو بانک ملی ایران معرفی شد.
دومین دوره رویداد ملی شو با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، پزشکیان نائب رئیس مجلسشورای اسلامی، دکترحسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی به همراه اعضای هیات مدیره، حمید رضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد و جمعی از فعالان بانکی و دولتی برگزار شد.
در این مراسم آخرین دستاوردهای شرکت داده ورزی سداد که شامل خودپرداز فراهوشمند ملی (BTM)، کیف پول، برداشت های مستقیم و ویدئو بام است، معرفی شد.

بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی در طراحی خودپرداز فراهوشمند ملی (BTM)
بر اساس این گزارش، خودپرداز فراهوشمند ملی (BTM) یک پلتفرم مبتنی بر بام و بله است که بر روی انواع کانال های بانکی ازجمله کیوسک، خودپرداز، اینترنت بانک، همراه بانک، موبایل‌وب اجرا و طبق الگوی امنی چنل طراحی و عرضه شده است.
افزون بر این، BTM شرکت داده ورزی سداد با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی قادر به ارائه خدمات شخصی سازی شده به مشتریان است واز قابلیت سرویس دهی به روشندلان نیز برخوردار است.
کیف پول شرکت داده ورزی سداد راه حل بانک ملی برای تحقق بانکداری بدون بانک است، زیرا با توجه به اهمیت و رشد فین‌تک‌ها این محصول به منظور خدمت دهی در حوزه خرد به این نوع از کسب‌وکارها طراحی و عرضه شده است. این پلتفرم با تامین امنیت برای مشتریان، حسابداری سیستمی را به شیوه بانکی انجام می دهد.

کاهش زمان تاخیر وصول مطالبات با سرویس برداشت مستقیم
سرویس برداشت مستقیم خودکار (Direct Debit) شرکت داده ورزی سداد یک سرویس استاندارد و نوین پرداخت است که با جلب اعتماد مشتری، سرعت و سهولت زمینه کاهش تاخیر در وصول مطالبات و انعطاف پذیری در فرایند پرداخت را فراهم می کند.

ویدئو بام به زودی به تمام کاربران بام ارائه می شود
محصول ویدئوبام، در واقع تماس تصویری با کارشناسان بام برای ارائه خدماتی که در گذشته نیاز به حضور فیزیکی مشتریان بانک داشت و انجام مشاوره ها امور بانکی طراحی شده که در حال حاضر به مشتریان خاص بانک ملی ارائه شده وبه زودی در دسترس تمام کاربران بام قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، در نمایشگاه جانبی دومین دوره همایش ملی شو بانک ملی ایران رویداد ملی استارز به همت مرکز فناوری و نوآوری فینوداد شرکت داده ورزی سداد برگزار و در حدود ۳۰ شرکت استارتاپی محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر