در حال خواندن
نجات یک مرد توسط اپل واچ سری ۴
0

یکی از کاربران انجمن اپل در Reddit داستان جالبی را درباره نجات خود از مرگ حتمی توسط ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) بیان کرده است.

نود فناوری – او در پستی در این باره گفت: من روی کاناپه دراز کشیده بودم و گوشت سینه گاوی که خودم آن را پخته بودم، خوردم. در همین حال اپل واچ به من هشدار داد که ضربان قلب من عجیب و غریب بوده و نرخ ضربان به‌طور احمقانه‌ای افزایش یافته است. (با تشکر از این ساعت که کلمه احمقانه را در قالب هشداری، برای من بیان کرد.)

من با اورژانس تماس گرفتم و هنگامی که آن‌ها بدن من را بررسی کردند، نشانه‌های خطرناکی از شوک در بدن من پیدا کردند. بدن من وارد حالت شوک شده بود و پس از بستری شدن در بیمارستان، دچار حالت تروما (شوک حاد) شدم.

در حال‌حاضر حال من مساعد بوده و من نجات جان خودم را مدیون هشدارهای اپل واچ هستم.

سری چهارم ساعت هوشمند اپل مجهز به قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) بوده و این قابلیت مدتی پیش هم، جان یک مرد ناشنوا را در آمریکا نجات داده بود.

هم‌چنین این کاربر گفت که اپل واچ جانش را نجات داده و اگر هشدارهای مربوط به ضربان نامنظم قلب برای من اعلام نمی‌شد و من با اورژانس تماس نمی‌گرفتم، ممکن بود شرایط سختی مثل مرگ برای من به وجود بیاید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر