در حال خواندن
کدام اپراتور تلفن همراه کشور، ارزان‌ترین تعرفه‌های مکالمه و پیامک را ارائه می‌دهد؟
0
در بازار رقابتی اپراتورهای تلفن همراه کشور، در حال حاضر رایتل تعرفه های ارزانتر و مقرون به صرفه‌تری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؛ اگرچه در بازار رقابت علاوه بر میزان هزینه، کیفیت خدمات هم دارای اهمیت است که هر سه اپراتور کشور اکنون دارای شبکه‌ی ملی و پوشش دهی کامل می‌باشند.

نظر به ارائه‌ی طرح‌های رقابتی اپراتورهای تلفن همراه در کشور و از آنجا که برخی مشترکان نسبت به انتخاب اپراتوری با تعرفه‌های مقرون به صرفه‌تر تاکید دارند، لذا نسبت به مقایسه‌ی تعرفه‌ی مکالمه‌ و پیامک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اقدام کردیم.

به استناد جدیدترین اطلاعات دریافتی مربوط به تعرفه‌ی مکالمات اپراتورهای تلفن همراه که در سایت اپراتورها قرار دارد، تعرفه‌ها به شرح ذیل است:

تعرفه‌ی مکالمه‌ی درون‌ شبکه‌ی سیم‌کارت‌های دائمی رایتل ۳۳۳ ریال، ایرانسل ۵۹۹ ریال و همراه اول ۵۹۹ ریال است. در همین حال، تعرفه‌ی مکالمه‌ی خارج از شبکه‌ی سیم‌کارت‌های دائمی رایتل ۵۵۵ ریال، ایرانسل ۵۹۹ ریال و همراه اول ۵۹۹ ریال است.

تعرفه‌ی مکالمه‌ی درون‌ شبکه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل ۵۵۵ ریال، ایرانسل ۸۹۹ ریال و همراه اول ۸۹۹ ریال است. در همین حال، تعرفه‌ی مکالمه‌ی خارج از شبکه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل ۸۸۸ ریال، ایرانسل ۸۹۹ ریال و همراه اول ۸۹۹ ریال است.

لذا تعرفه‌ی پایه‌ی مکالمات درون‌ شبکه و خارج از شبکه‌ی سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل، پایین ترین تعرفه در بین سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتورهای تلفن همراه کشور است.

در همین حال، تعرفه‌ی ارسال پیامک فارسی در سیم‌کارت های دائمی رایتل ۸۸ ریال، ایرانسل ۸۹ ریال و همراه اول ۸۹ ریال است. همچنین تعرفه‌ی ارسال پیامک فارسی در سیم‌کارت های اعتباری رایتل ۱۰۵ ریال، ایرانسل ۱۰۶ ریال و همراه اول ۱۰۶ ریال است.

تعرفه‌ی ارسال پیامک انگلیسی در سیم‌کارت های دائمی رایتل ۱۵۹ ریال، ایرانسل ۲۱۲ ریال و همراه اول ۲۲۲ ریال است. همچنین تعرفه‌ی ارسال پیامک انگلیسی در سیم‌کارت های اعتباری رایتل ۲۲۰ ریال، ایرانسل ۲۶۴ ریال و همراه اول ۲۶۴ ریال است.

لذا تعرفه‌ی ارسال پیامک فارسی و انگلیسی در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل، پایین ترین تعرفه در مقایسه با تعرفه‌ی پیامک در سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتورهای تلفن همراه کشور است.

در نهایت می‌توان گفت؛ در بین سه اپراتور تلفن همراه کشور، در حال حاضر رایتل تعرفه های ارزانتر و مقرون به صرفه‌تری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و البته در بازار رقابت علاوه بر میزان هزینه کیفیت خدمات دارای اهمیت است که هر سه اپراتور کشور اکنون دارای شبکه‌ی ملی و پوشش دهی کامل می باشند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر