در حال خواندن
کیف پول مشترک آپ و اسنپ رونمایی شد
0

مدیرعامل آپ در پاسخ به سوال نود فناوری در خصوص موضوعات رگولاتوری و نگرانی های موجود در زمینه خلق پول گفت: از آنجا که گردش تراکنش های انجام شده در این کیف پول در زنجیره خدمات آپ و اسنپ است قطعا نگرانی از حیث خلق پول وجود ندارد چرا که با پول موجود در این کیف پول قرار نیست کسی به عنوان مثال طلا خریداری کند.

نود فناوری – مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل آپ نیز در تکمیل این توضیحات گفت: البته که خواهان باز شدن فضا برای استفاده از کیف پول در تمامی حوزه ها هستیم و در همین رابطه نیز هفته آینده جلسه ای در بانک مرکزی برگزار می شود و ما توضیحاتمان را ارایه می دهیم.

وی افزود: قطعا در حوزه قوانین ما از رگولاتوری تبعیت می کنیم ولی خواهان این هستیم به دلیل مزایایی که کیف پول الکترونیکی برای مردم دارد هر چه سریع تر قوانین مربوط به این بخش تدوین شود.

مراسم رونمایی از کیف پول مشترک آپ، اسنپ و اسنپ‌فود امروز برگزار شد. در این رویداد حامد منصوری، مدیرعامل آپ گفت: یک سال پیش شرکت مشترکی با اسنپ تشکیل دادیم برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربران به نام آسان‌ساز.  بحث کیف پول هم این روزها همه جا مطرح است و آینده پرداخت را رقم می‌زند.

ژوبین علاقه‌بند نیز با بیان اینکه با تشکیل این شرکت اسنپ به دنبال این بود که مناسب‌ترین راهکار پرداخت را برای تسهیل کاربران فراهم کند، گفت: «بیش از ۳۰ سرویس روی آپ هست و از شارژ کیف پول آن، می‌توان از اسنپ استفاده کرد که به زودی این امکان برای تمام مشترکان فراهم می‌شود.

منصوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قصدی برای پرداخت از طریق کیوارکد در فروشگاه‌ها هم دارید یا خیر گفت: این شیوه پرداخت را به زودی در فروشگاه‌ها پیاده‌سازی می‌کنیم و این امکان از طریق تمام بانک‌هایی که ما با انها کار می‌کنیم قابل انجام است.

رونمایی از کیف پول مشترک آپ و اسنپ

روز یکشنبه، ۱۲ آبان، شرکت‌‌های آسان‌پرداخت اسنپ و در نشست رسانه‌ای مشترک که در شرکت آسان‌پرداخت برگزار شد از کیف پول دیجیتال یکپارچه خود رونمایی کردند. اسنپ برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربرانش، بر اساس یک برنامه مشترک با آسان‌پرداخت، به اولین و جامع‌ترین کیف پول دیجیتال ایران مجهز شده است و این کیف پول به زودی در اختیار تمامی کاربران این سامانه قرار می‌گیرد. در این نشست که با حضور حامد منصوری مدیرعامل آپ، مهدی شهیدی، قائم مقام مدیرعامل آپ، ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ، مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود و جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار شد، این دو شرکت از اولین محصول سرمایه‌گذاری مشترک خود رونمایی کردند.

در حال حاضر کاربران آپ، اسنپ و اسنپ‌فود با استفاده از کیف‌ پول دیجیتال می‌توانند هزینه خدمات مورد نیاز خود را در اپلیکیشن آپ و اسنپ پرداخت کنند. به این معنا که با هر بار شارژ اعتبار اپ های مذکور، کیف پول آپ شارژ می شود و موجودی نمایش داده شده در اعتبار کاربران اسنپ و اسنپ فود همان موجودی کیف پول آپ کاربران می باشد. این موجودی برای استفاده از تمامی خدمات اپلیکیشن آپ، اسنپ و اسنپ فود شامل خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض، درخواست خودرو، رزرو هتل و بلیت، سفارش غذا و تراکنش‌های مالی روزمره‌ با کیف پول دیجیتال با سهولت و سادگی بیشتری انجام خواهد شد.

مزایای کیف پول دیجیتال

کیف پول دیجیتال، با تسهیل روش‌های پرداخت، تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌کند. همچنین دیگر نیازی به ذخیره پول در اپلیکیشن‌های مجزا برای پرداخت نیست و با داشتن یک کیف پول واحد می‌توان تمام نیازهای روزمره را برطرف کرد. حامد منصوری، مدیرعامل آسان‌پرداخت، در این باره عنوان کرد: «امنیت بیشتر و پشتیبانی پاسخگو از مزایای اصلی کیف پول دیجیتال یکپارچه آپ و اسنپ است.»

در این نشست همچنین مطرح شد که کاربران اسنپ می‌توانند سوالات خود را در زمینه مشکلات پرداخت با این سامانه را از پشتیبانی اسنپ پیگیری کنند؛ همچنین پشتیبانی آپ مثل گذشته برای پاسخ به سوالات مربوط به اپلیکیشن آپ در خدمت کاربران است.

کیف‌پول آپ تنها کیف‌پولی است که به طور مستقیم به حساب بانکی مشتریان متصل می‌شود تا بتوانند پرداخت‌های خود را به طور مستقیم انجام دهند. بنابراین می‌توان کیف پول دیجیتال را به حساب بانکی‌ متصل کرد و آن را به میزان سقف مشخص شده شارژ کرد. در نتیجه با کیف پول مشترک آپ و اسنپ، مدیریت هزینه‌های ماهانه به طور آسان و دقیق برای کاربران امکان‌پذیر می‌شود.

همچنین در آینده نزدیک با اعتبارسنجی مشتریان، کیف پول اعتباری نیز به عنوان محصول جدید در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مسیر توسعه کیف پول دیجیتال

از برنامه‌های آتی توسعه این کیف‌ پول مشترک می‌توان به اتصال آن به تمامی سرویس‌های اسنپ اشاره کرد. همچنین در آینده پرداخت مستقیم برای کاربران اسنپ فعال می‌شود تا بتوانند به محض تمام شدن سفر از ماشین پیاده شوند و هزینه به صورت خودکار از کیف‌پول آن‌ها کسر شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر