در حال خواندن
یک فعال کسب‌وکار اینترنتی: گردشگری با توسعه نرم‌افزارهای ایرانی جان دوباره می‌گیرد
0

یک فعال کسب‌وکار اینترنتی گفت: بh توجه به شرایطی که پس از کرونا گریبان‌گیر حوزه گردشگری و فعالان این حوزه شد، با توسعه نرم‌افزارهای ایرانی که در بسته حمایتی دولت دیده شده بخش گردشگری جان دوباره خواهد گرفت.

احمدرضا زمانیان که در حوزه جهانگردی و گردشگری فعالیت دارد اظهار داشت: تا پیش از محدودیت‌های اخیر در فضای مجازی که بیشتر تمرکز ما بر روی اینستاگرام بود فعالیت خود را گسترش داده بودیم که این موانع تا حدود زیادی ما را با مشکل مواجه کرد؛ اما با توسعه نرم‌افزارهای ایرانی توانسته و می‌توانیم جان دوباره گرفته و به کسب‌وکار خود ادامه دهیم.

وی افزود حوزه گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که خسارت‌های جبران‌ناپذیری دید چه از بابت کرونا و چه بعد از آن. اما حمایت‌های دولت می‌تواند کمک مؤثری باشد تا بتوانیم دوباره پا گرفته و به فعالیت خود ادامه دهیم.

زمانیان گفت: این ایده که اپلیکیشن‌های داخلی کارایی چندانی ندارند درست نیست و اگر هم بحث نظارت در اینها مطرح می‌شود به نظرم در اصل چنین نظارت‌هایی لازمه کار ماست تا فعالیت‌ها روند و ساختار مناسبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: مالیات‌های سنگین در حوزه گردشگری برای هرکسی امکان‌پذیر نیست که خوشبختانه معافیت‌های مالیاتی هم در قالب این بسته دیده شده است.

زمانیان از برنامه اعمال تخفیف‌ها برای تبلیغات در فضای اپلیکیشن‌های داخلی استقبال کرد و گفت: این تخفیف‌ها می‌تواند تا حدود زیادی از هزینه‌ها بکاهد.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر