در حال خواندن
آیفون به دو دوربین مجهز می‌شود
0

شرکت اپل همیشه به دنبال راههایی برای ارتقای دوربین آیفون بوده است و تازه ترین گزارشها حاکی است که این شرکت در گام بعدی به دنبال دو تایی کردن دوربین آیفون است.

نود فناوری – براساس اختراعی که در اداره اختراعات آمریکا به ثبت رسیده اپل به دنبال قرار دادن دو دوربین در پشت آیفون ۷ است.یکی از این دوربینها قرار است یک دوربین تله فوتو و دیگری یک دوربین با زاویه نرمال تا واید است که در حال حاضر روی مدلهای آیفون قرار دارد.در این گزارش جزئیات زیادی درباره دیافراگم، فاصله کانونی و مشخصات احتمالی دیگر این دو دوربین مطرح شده اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست.تنظیم دو دوربین متفاوت در پشت گوشی یک کار خارق العاده است. ما این موضوع را پیشتر در اچ.تی.سی .وان ام ۸ که یکی از بهترین دوربین‌های سالهای اخیر را داشته، دیده‌ایم.این اختراع در اکتبر ۲۰۱۳ به ثبت رسیده و احتمالا در آیفون ۶ اس یا آیفون ۷ بکار گرفته خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر