در حال خواندن
آیفون ۷ از نمایی نزدیک‌تر
0

به گفته کارشناسان آیفون ۷ در مقایسه با سایر آیفون‌های اپل در صدر جدول تغییرات این شرکت قرار گرفت.

نود فناوری – آیفون ۷ اینجاست. محصولی فوق العاده از اپل که علاوه بر طرفداران سرسخت این شرکت، تحسین افراد بسیار دیگری را نیز برانگیحته است. زیرا که اپل در این محصول، یک مجموعه ارتقای عالی را برای آیفون های جدیدش در نظر گرفته که شاید به جرات بتوان گفت که در تاریخ معرفی آیفون ها، این تعداد ارتقای عالی بی سابقه بوده است.

ما پس از کنفرانس معرفی آیفون ۷ در سان فرانسیسکو، موفق شدیم تا از نزدیک نگاهی به آیفون های بسیار دوست داشتنی تازه از راه رسیده بیندازیم و همچنین ایرپاد جدید بی سیم اپل را هم از نزدیک ببینیم.

در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید تا با زبان تصویر، با آیفون های جدید، ملاقاتی متفاوت داشته باشیم.

در این جا آیفون ۷ پلاس را مشاهده می کنید. این رنگ جدید اپل برای این آیفون هاست. یعنی رنگ جت بلک(مشکی براق).

heres-the-iphone-7-plus-this-is-the-new-jet-black-color

جت بلک فوق العاده براق است. یعنی اساسا یک آینه است. اثر انگشت را جذب می کند و این که اپل هشدار داده که اگر مراقب نباشید به راحتی خش پذیر است.

its-super-shiny-basically-a-mirror-its-a-fingerprint-magnet-apple-also-warned-that-it-scratches-easily

آیفون ۷ پلاس دارای یک دوربین با لنز دوگانه است که یکی از لنزها تله فوتو است. لنز تله فوتو به شما این اجازه را می دهد تا زوم اپتیکالی تا ۲x داشته باشید.

the-iphone-7-plus-has-a-dual-lens-camera-with-a-telephoto-lens-the-telephoto-lens-lets-you-use-optical-zoom-up-to-2x

می بینید؟ ما برروی صورت این مرد بزرگنمایی کرده ایم. زوم اپتیکال این معنی را می دهد که تصاویر شما در هنگام بزرگنمایی تحریف نشده و با همان کیفیت باقی می مانند. چیزی شبیه دوربین های DSLR.

see-we-zoomed-in-on-this-guys-nose-optical-zoom-means-the-photo-wont-get-distorted-when-you-zoom-in

در این جا عکس دیگری را می بینید که با همین شیوه بزرگنمایی گرفته شده است.

heres-another-zoomed-photo-that-was-taken-earlier

آیفون ۷ پلاس همچنین به شما اجازه می دهد تا یک افکت تاری را به پس زمینه عکستان اضافه کنید.

the-iphone-7-plus-will-also-let-you-add-this-blur-effect-to-the-background-of-portraits

این هم رنگ جدید دیگر اپل در آیفون هاست. یعنی رنگ سیاه مات که همچون جت بلک طرفداران خود را پیدا کرده است.

theres-this-new-matte-black-color-too

دکمه هوم هم دیگر مکانیکی نیست و در حال حاضر حساس به فشار شده است. این بدان معناست که اگر شما دکمه را به حالت فیزیکی فشار دهید، یک سنسور ارتعاشی هنگام فشار انگشت شما طوری عمل می کند که همان حس دکمه فیزیکی به شما انتقال یابد. و بله همانطور که مشاهده می کنید دیگر خبری از جک هدفون نیست!

the-home-button-is-now-pressure-sensitive-that-means-it-doesnt-physically-press-in-instead-the-phone-vibrates-when-you-press-down-oh-yeah-and-theres-no-headphone-jack

البته در جعبه یک هدفون ایرپاد سیم دار وجود دارد که اینبار از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه متصل می شود. درون جعبه یک آداپتور هم وجود دارد که به وسیله آن می توانید از هدفون های منطبق با جک ۳٫۵ میلی متری استفاده کنید.

این ایرپادهای جدید است. هدفون های بی سیم اپل که به صورت جداگانه با قیمت ۱۵۹ دلار از ماه اکتبر فروششان آغاز خواهد شد.

these-are-airpods-the-new-wireless-headphones-that-go-on-sale-separately-for-159-in-october

هنگامی که شما درب جعبه این ایرپادها را باز می کنید، آن ها به صورت خودکار برای اتصال به آیفون آماده می شوند. این یک شیوه جدید از سوی اپل است تا هربار شما را از شر به روزرسانی بلوتوث آن ها در منوی تنظیمات راحت کند.

they-pair-to-your-iphone-when-you-flip-open-the-case-its-way-easier-than-pairing-by-poking-through-your-settings-menu

آن ها از نظر طراحی، درست همچون ایرپاد های با سیم هستند که فقط در انتهای خود سیم ندارند. آن ها همچنین به یک میکروفون مجهز هستند و این یعنی شما می توانید با آن ها تماس های تلفنی تان را نیز پاسخ دهید.

they-look-just-like-the-wired-earpods-just-without-the-wires-on-the-end-they-also-have-a-microphone-so-you-can-make-phone-calls

آن ها واقعا کوچک هستند و این آسان است که ببینید مردم آن ها را به راحتی گم کنند.

theyre-really-tiny-its-easy-to-see-how-people-will-lose-them

شارژ کردن ایرپادهای بی سیم جدید ساده است. آن ها را داخل جعبه شان قرار دهید و از طریق پورت لایتنینگ پایین جعبه آن ها را به شارژ بزنید.

you-charge-the-airpods-by-placing-them-in-their-case-and-plugging-in-a-lightning-cable

به طور کلی آیفون های جدید، بزرگ ترین تغییرات را نسبت به آیفون های سال های گذشته دارند. به نظر می رسد تیم کوک مدیر عامل و مدی زیگلر با آن ها خوشحال هستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر