در حال خواندن
ادغام آشنای اول در مخابرات ایران رسما شروع شد
0

با توجه به تصمیم هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و با دستور مدیرعامل، فرآیند ادغام وظایف شرکت ارتباطات ثابت در شرکت مخابرات ایران رسما آغاز شد.
نود آی سی تی – بر همین اساس در احکام جداگانه‌ای از سوی کاظم ابراهیمی صدرآبادی مدیرعامل مخابرات، محمدعلی باطنی با حفظ سمت به عنوان مسئول حوزه و نیروهای معاونت توسعه سرمایه انسانی، کمال بیگدلی با حفظ سمت به عنوان معاونت مالی و محمدرضا حاجی محمدی با حفظ سمت سازمانی به عنوان معاونت شبکه و فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات ثابت منصوب شدند.به این ترتیب کلیه وظایف معاونت‌های نیروی انسانی، مالی و فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات ثابت به ترتیب در معاونت‌های توسعه منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران ادغام شد و تا تصویب ساختار جدید، تمامی کارکنان با احکام قبلی و شرح وظایف تعریف شده زیر نظر معاونان مذکور فعالیت خواهند نمود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر