در حال خواندن
ارایه گیگ رایگان با فالو کردن مبین نت در اینستاگرام
0

اگر جزء خانواده بزرگ مشترکین مبین نت هستید با فالو کردن صفحه رسمی مبین نت در اینستاگرام به نشانی mobinnet.telecom، گیگ هدیه بگیرید.

نود فناوری – پس از اجرای موفقیت آمیز طرح جذاب گیگ ریزان پاییزی، این بار مبین نت دست به ابتکار جالب تری زده است. در این طرح کلیه ی مشترکان می توانند با فالو کردن صفحه رسمی مبین نت در اینستاگرام، و با ارسال شناسه کاربری،شماره موبایل و آدرس ایمیل خود از طریق دایرکت بدون قرعه کشی یک گیگ ترافیک رایگان دریافت کنند.اگر می خواهید گیگ های مبین نت را پارو کنید به نکات زیر دقت کنید:۱) تاریخ شروع طرح ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ است و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت۲) مشترکین برای دریافت هدیه می بایست دارای طرح فعال باشند.۳) مشترکین باید تنها صفحه ی رسمی مبین نت را به نشانی mobinnet.telecom دنبال (فالو) کنند۴) مشترکین می بایست شناسه ی اشتراک خود را بدون عدد ۲۰۰۰۰ ابتدایی برای صفحه ی رسمی مبین نت به صورت خصوصی ارسال (Direct) کنند.۵) لازم است مشترکین علاوه بر شناسه ی اشتراک، شماره ی همراه و آدرس ایمیل خود را برای صفحه ی رسمی مبین نت به صورت خصوصی ارسال(Direct) نمایند.۶) به هر شناسه فقط یک بار هدیه تعلق خواهد گرفت.۷) هدیه ها حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری بعد از شرکت در طرح، در پنل e-care مشتریان لحاظ خواهد شد۸) در صورت اشتباه و یا ناقص واردکردن شناسه امکان ارایه هدیه وجود ندارد۹) در صورت عدم داشتن طرح فعال هدیه به مشترکین تعلق نخواهد گرفت۱۰) در صورت عدم ارسال شماره ی همراه و ایمیل به همراه شناسه ی اشتراک متاسفانه هدیه به مشترکین تعلق نخواهد گرفت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر