در حال خواندن
اسامی برندگان جایزه های میلیاردی سکه اعلام شد
0

برندگان جوایز میلیاردی مرحله دوم جشنواره سکه به قید قرعه تعیین و اسامی آنها اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این شرکت با هدف ترغیب مشتریان خود به استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی سکه، جشنواره ای را از تاریخ اول دی ماه ۹۶ لغایت ۳۱ فرودین ۱۳۹۷ برگزار کرده است که اسامی برندگان جوایز میلیاردی این جشنواره به صورت مرحله ای  و به قید قرعه اعلام می شود.
قابل ذکر است، مدت زمان این جشنواره ۴ ماه از تاریخ ۰۱/۱۰/۹۶ لغایت ۳۱/۰۱/۹۷  بوده و تمام مشترکین و مشتریان می توانند با انجام تراکنش های مالی توسط نرم افزار سکه در این جشنواره و قرعه کشی ها شرکت داشته باشند.
در جشنواره سکه جوایزی ارزنده و میلیاردی که در نظر گرفته شده است شامل:
•    شارژ سیم کارت: روزانه ۳۰۰۰ عدد شارژ ۱۰،۰۰۰ ریالی به قید قرعه کشی به کاربرانی که در همان روز به نصب نرم افزار اقدام کرده اند.
•    تلفن همراه آیفون  X: هفته ای یک عدد تلفن همراه آیفون X به قید قرعه کشی با حداقل ۱۰۰۰ امتیاز که شامل انجام حداقل ۱ عدد تراکنش مالی در هفته مذکور باشد.
•    پرداخت قبوض به ارزش ۲ میلیون ریال: هفته ای ده نفر پرداخت کلیه قبوض به ارزش ۲ میلیون ریال که حداقل ۱ عدد تراکنش مالی در هفته مذکور انجام داده باشد.
•    سفر جام جهانی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال: ماهانه ۲ نفر قرعه کشی جهت اعزام به جام جهانی با حداقل ۱۵۰۰ امتیازکه حداقل ۴ عدد تراکنش مالی در ماه انجام داده باشد.
•    آپارتمان به ارزش ۴ میلیارد ریال: ۱ نفر قرعه کشی آپارتمان به ارزش ۴ میلیارد ریال در دوره ۴ ماهه از اول دی ماه ۹۶ لغایت ۳۱ فرودین ۹۷ درون اپلیکیشن می شود.
به همبن منظور برندگان خوش شانس مرحله دوم( دی و بهمن ماه) جشنواره سکه به قید قرعه تعیین و اسامی آنان  در لینک زیر به شرح ذیل اعلام می شود:
http://www.behpardakht.com/resources/SekehWinners.html

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر