در حال خواندن
اسپیکر بلوتوثی برای علاقه‌مندان به موسیقی
0

BS-700 از خانواده Digitrium یک پخش‌کننده موسیقی و یا بهتر بگوییم یک بلندگوی پورتابل (قابل حمل) است که دارای طراحی زیبا به همراه صدایی بسیار باکیفیت، بدون نویز و رساست که باید قابلیت بلوتوث و منبع تغذیه باتری قابل شارژ را هم به آنها افزود.
فناوران- اسپیکر BS-700 می‌تواند به صورت بی‌سیم به انواع گوشی موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، پخش‌کننده موسیقی و هر دستگاهی که دارای بلوتوث باشد وصل شود. همچنین می‌تواند به عنوان یک کار کیت نیز در خودرو مورد استفاده قرار گیرد تا شما بدون نیاز به هندزفری درون ماشین بتوانید به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید.
این بلندگو دارای شیار کارت حافظه نیز است که توانایی پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ microSD و microSDHC را تا ۳۲ گیگابایت دارد و می‌تواند از طریق کابل و با استفاده از جک ۵/۳ میلی‌متری نیز به دستگاه شما متصل شود.
این دستگاه در رنگ‌های متنوع با قیمت ۷۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر