در حال خواندن
افزایش ۲۰ درصدی درآمد همراه اول در ۸ ماهه اول امسال
0

همراه اول با انتشار گزارش عملکرد آبان و ۸ ماهه سال جاری، از کسب درآمد ۹.۱۶ هزار میلیارد تومانی و افزایش ۲۰ درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
نود فناوری – این در حالی است که اپراتور اول با سکان داری حمید فرهنگ مدیرعامل جدید خود، توانسته در شرایط سخت اقتصادی کشور با مدیریت مناسب منابع خود و افزایش بهره وری درآمد این شرکت را تا آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۰ درصد افزایش دهد.
براساس این گزارش، این شرکت ۹۶۰ میلیارد تومانی ارتباطات سیار ایران که در بازار دوم معاملات بورس درج شده،گزارش عملکرد آبان و ۸ ماهه سال جاری را منتشر کرد.
بر این اساس،”همراه” در دوره یک ماهه از استفاده امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه،کارکرد مشترکان خطوط دائمی و اعتباری، فروش خطوط جدید تلفن همراه،خالص خدمات ارزش افزوده و سایر درآمدها مبلغ ۱٫۲۴ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.
این شرکت بورسی در عملکرد ۸ ماهه مبلغ ۹٫۱۶ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.
البته براساس گفته کارشناسان یکی دیگر از عواملی که موجب رشد درآمد همراه اول شده روی آوردن بسیاری از مردم و شرکت‌ها در استفاده از سرویس‌های نوین ارتباطی است. چرا که اکنون بسیاری از کسب و کارها با ارایه راهکارهای فناورانه بر بستر تلفن همراه سعی در کاهش هزینه‌های خود دارند و همین عامل باعث شده اپراتور اول با توجه به ارایه خدمات ارتباطی مناسب و پایدار با سرعت بالای دیتا خود بسیاری از این نیازها را به سمت خود جذب کرده و نیاز آنها را پاسخ دهد.

البته بسیاری بر این باور بودند که با آغاز طرح ترابردپذیری بسیاری از مشترکان همراه اول به سایر اپراتورها ریزش کنند که با هوشمندی مجموعه مدیران این شرکت و ارایه سرویس‌های نوین و رقابتی حتی بهتر از رقبایی همچون ایرانسل نه تنها مشترکان خود را از دست ندادند، بلکه موفق به جذب مشترکان سایر اپراتورها نیز شدند. https://www.90ict.com/

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر