در حال خواندن
اقدام ایران خودرو برای فروش اینترنتی
0

مدیرعامل ایران‌خودرو: افرادی که ظرف شش ماه اخیر خودرو خریدند، حق ثبت‌نام ندارند / یکه‌زارع با بیان اینکه برای جلوگیری از سوء استفاده از فروش نقدی این راهکار اندیشیده شده است، گفت: اگر کد ملی فردی در شش ماه گذشته در سامانه فروش نقدی خودرو ثبت باشد، اجازه خرید جدید ندارد.
هاشم یکه‌زارع در گفتگو با مهر با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های ایران‌خودرو، ۲۰ درصد از میزان تولید کارخانه به فروش نقدی اختصاص یافت، گفت: بر این اساس، ۲۰ درصد تولید ۶۰۰ هزار دستگاهی خود را به صورت نقدی به فروش خواهیم رساند و البته در همه استان‌ها، میزان فروش یکسان نخواهد بود.مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در این میان برخی سوءاستفاده ها از فروش‌های نقدی ممکن است صورت گیرد که بر اساس تمهیدات جدید، این میزان را به حداقل خواهیم رساند، به این معنا که هر فردی که ظرف شش ماه گذشته از فروش نقدی محصولات استفاده کرده و کدملی آن در سامانه به ثبت رسیده باشد، اجازه ثبت نام جدید نخواهد داشت.وی همچنین از ساماندهی نمایندگی های فروش محصولات ایران خودرو خبرداد و گفت: براساس تمهیدات جدید، اجازه ثبت نام نمایندگی ها در فروش‌های نقدی داده نخواهد شد و تمام سهم ۲۰ درصدی از سوی مشتریان حقیقی در بازار خریداری خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر