در حال خواندن
انتقال مکالمه خطوط دائمی همراه اول به تلفن ثابت رایگان شد
0

همراه اول با ارسال پیامکی به مشترکانش اعلام کرد به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انتقال مکالمه از خطوط دائمی این اپراتور به تلفن ثابت کشور تا پایان سال رایگان شده است.
نود آی سی تی – اپراتور اول اعلام کرده است که به مناسبت ۲۲ بهمن ماه، سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ارائه خدمات بهتر و تماس مقرون به صرفه‌تر در خانواده ۸۹ میلیونی همراه اول و تلفن ثابت، تا پایان سال ۹۲، خدمات انتقال مکالمه به تلفن ثابت برای تمام مشترکین دائمی همراه اول رایگان شد.
 
بر این اساس مشترکین همراه اول می توانند با فعالسازی این سرویس در حالات مختلف از قبیل دائم (Divert always)، مشغول بودن خط (when busy)، در دسترس نبودن مشترک (when not reachable)، پاسخگو نبودن مشترک (when no reply) شماره تلفن خود را روی شماره تلفن ثابت مورد نظر، منتقل (Divert) کنند.
 
این سرویس رایگان، در مواقع ضروری از جمله هنگامی که گوشی تلفن همراه مشترک شارژ ندارد، می تواند جذاب و کاربردی باشد.
 
امکان فعال سازی و استفاده از این سرویس برای تمامی مشترکین دائمی همراه اول وجود دارد. همچنین استفاده از این سرویس فقط نیازمند تنظیمات روی گوشی است.
 
همراه اولیها می توانند برای اطلاع از نحوه فعالسازی و یا حذف سرویس، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر