در حال خواندن
اولترابوک های جدید ایسر رونمایی شد
0

به گفته مدیرعامل شرکت سازگار ارقام هدف از برگزاری این همایش رونق و بهبود ساختار توزیع و پخش، بهبود خدمات پس از فروش، ایجاد تقاضا در بازار، هماهنگ کردن فناوری و استفاده کنندگان و اشتراک گذاری امن است.
نود آی سی تی – رجبی با بیان این مطلب گفت: مشکلاتی از قبیل تغییر قیمت ارز، ورود افراد غیر حرفه ایی به بازار و استفاده از تفاوت بین ارز أزاد و ال سی، هزینه حمل و وجود اطلاعات غلط و رسیدن بازار به نقطه اشباع مانع اعمال روندی صحیح در کارها می شود.
وی به استراتژی های شرکت ایسر در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد و افزود: تسریع رشد اسمارت فون ها، تبدیل به سرمایه حرکت صعودی و تقویت ارتباط با مشتریان(سی ار ام) از طریق تلفن، پیامک و ایمیل از استراتژی های ما در سال ۲۰۱۵ است.

گذر از سخت افزار و تعامل با نرم افزار
دیوید دراموند(David Drummond) مدیرعامل منطقه خاورمیانه و آفریقای ایسر در این همایش با بیان اینکه این شرکت تمرکز زیادی روی طراحی محصولات خود دارد افزود: این تمرکز موجب شده که جوایزی نظیر
IF Design و Red Dot Design نصیب محصولات ایسر شود. وی افزود: ایسر ۷.۷ میلیون دنبال کننده در فیس بوک دارد و ۴۱ میلیون بار ویدیوهای این کمپانی در یوتیوب مشاهده شده که نشان‌دهنده محبوبیت این برند در سطح جهانی است.
دراموند تاکید کرد: ایسر تنها شرکتی است که در زمینه کسب و کار Channel فعالیت می‎کند و سعی دارد که کاربران و تکنولوژی را با هم هماهنگ‌تر کند.
دیوید دراموند افزود: ما در حال گذر از وضعیت صرفا تولید‌کننده سخت‌افزار و در حال تعامل بیشتر نرم افزار هستیم.
وی گفت: یک نرم‎افزار ویژه برای ایجاد سیستم ذخیره‎سازی ابری به کاربران پیشنهاد می‎دهیم تا آنها بتوانند Cloud Server شخصی خودشان را داشته باشند.
به گفته وی، اختلاف مهمی که سیستم Cloud پیشنهادی ایسر و سرویسی نظیر Google Drive دارد، در این است که اطلاعات در سرورهای خارج از کشور و دور از شما نگهداری نمی‎شود و به طور مطلق و با امنیت کامل مالک اطلاعات خود هستید.

حضور در شرایط بحران
سپس مهرداد رجبی‎پور، مدیرعامل شرکت سازگار ارقام به ارایه اطلاعاتی در خصوص زمان تاسیس شرکت سازگار ارقام و نحوه فعالیت این شرکت پرداخت و گفت: سازگار ارقام از سال ۸۶ برند ایسر را به سبد محصولات خود افزوده است و در مدت یک سال افزایش تقاضای بازار روی نوت‌بوک‏های ایسر را تجربه کرده است.
وی افزود: پس از چند سال با ورود طرح‏ها و مدل‏های جدید افزایش تقاضا به اوج خود رسید و سپس کاهش یافت. اما مدیران این کمپانی تغییرات جدیدی اعمال کردند تا با جلب توجه بیشتر خریداران سهم بیشتری از برند ایسر در بازار ایران کسب کنند.
وی همچنین در مورد خدمات پس از فروش شرکت سازگار ارقام گفت: این شرکت شامل فروش قطعات کامپیوتر، نوت‏بوک، تبلت، تلفن‏های هوشمند است و اعتقاد داریم در توزیع و خدمات پس از فروش پیشرو هستیم.
رجبی پور تاکید کرد: اکنون ما در شرایط بحرانی پایدار هستیم که بخشی از این شرایط به وضعیت کشور ما باز
می گردد و از دست ما خارج است. بخشی دیگر به هزینه حمل باز می‌گردد، بخشی نیز به ارایه اطلاعات غلط به کمپانی ایسر باز می‌گردد که باعث اشباع شدن بازار و ایجاد ضرر می‌شود.

رونمایی از محصولات جدید ایسر
مهمترین محصولی که توسط ایسر و سازگار ارقام رونمایی شد لپ تاپ جدید Aspire V Nitro است. . V Nitro در دو مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی تولید خواهد شد. همان طور که ایسر نام این محصول را انتخاب کرده است انتظار محصولی سریع و بی نقص را باید داشته باشیم. V Nitro از جمله معدود اولترابوک هایی است که با درایو نوری داخلی تولید شده است و در اندازه ۱۷ اینچ تنها ۱ اینچ و در اندازه ۱۵ اینچ کمتر از ۱ اینچ ضخامت دارد. بدنه فلزی این لپ تاپ توسط یک روکش بافت دار پوشانده شده است که باعث می شود حس خوبی از لمس آن برای کاربر پدید آید.
V Nitro مجهز به یک صفحه کلید استاندارد با نور پس زمینه قرمز رنگ است که برای کاربران قابلیتی بسیار کاربردی به شمار می آید. ایسر در این سری از کارت گرافیک های سری ۸ انویدیا نظیر Geforce GT840M و Geforce GTX850M استفاده کرده است که به ترتیب ۳۵ و ۶۰ درصد سریع تر از نسل های قبلی خود می باشند.
در بخش ارتباطی استفاده از آنتن های دوبانده باعث می شود پهنای باند شبکه ی بی سیم یا Wi-Fi بسیار بیشتر از حالت عادی باشد. ایسر به خریداران فضای ذخیره سازی HDD و SSD را پیشنهاد می دهد. همچنین این اولترابوک به کمک چهار بلندگو تعبیه شده در جلو و زیر دستگاه و سیستم Dolby Digital Plus تجربه شگفت انگیزی را از موسیقی رقم خواهد زد.
مدل V Nitro Black Edition هم مدل دیگریست که در این مراسم از آن رونمایی شد. این دستگاه که قابلیت های بیشتری به نسبت مدل پایه دارد از کارت گرافیک Geforce GTX860M استفاده می کند و نمایشگر ۴K هم دارد.
تکنیک Acer DustDefiender در ساخت و طراحی فن باعث شده است تا علاوه بر خنک کنندگی بیشتر دستگاه طول عمر آن هم افزایش یابد. فن های جدیدی که ایسر به کار برده است با پره های فلزی و ضخامت ۰.۱ میلیمتر هم سریع تر هستند و هم عملکرد بهتری دارند. قابلیت CoolBoost ایسر در سری Black Edition که یک مود توربو برای فن است هم باعث افزایش ۱۹ درصد سرعت می شود و هم میزان خنک کنندگی را ۱۱ درصد کاهش می دهد.

Aspire R13
Aspire R13 محصول بعدی است که یک لپ تاپ با نمایشگر چرخان است که می تواند در زاویه های مختلف تغییر حالت بدهد. این محصول ۱۳ اینچی می تواند در ۶ فرم تغییر کند تا کاربر بهترین استفاده را از آن داشته باشد. نمایشگر این محصول که با تکنولوژی Zero Air Gap ساخته شده است از پوشش Gorilla Glass 3 استفاده می کند تا بهترین محافظت را در برابر خط و خش داشته باشد. رزولوشن این نمایشگر QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده و ۴ برابر از انواع HD تراکم بیشتری به شما ارائه می کند. شیشه محافظ این نمایشگر همچنین ضد اثر انگشت بوده و کمتر اثری از لک بر روی آن باقی می ماند.
R13 به همراه یک قلم Stylus عرضه می شود، این قلم که ۹.۸ میلیمتر ضخامت دارد دارای ۲۵۶ سطح تشخیص فشار است و در طرفین خود کلیدهای به همراه دارد تا کاربردی تر به نظر برسد. ایسر برای این محصول از یک تاچ پد بسیار دقیق استفاده کرده است که امکان ایجاد جستچرها را می دهد. به کمک جستچرها می توانید حرکات از پیش تعریف شده ای را با چند انگشت انجام دهید. پیکربندی RAID0 در این لپ تاپ باعث می شود تا بتوانید دو SSD 512 گیگابایتی را Raid کرده و عملکرد آنها را بالاتر ببرید.
دیگر محصولاتی که در حاشیه این همایش به آنها پرداخته شد لپ تاپ های سری Aspire E1,E3,E5,E7، Aspire V3,V5، تبلت های Iconia Tab 7,8,10,One 7، تبلت های هیبریدی Aspire Switch 10,11,12 و تبلت های سری Iconia 713,W4 بودند.
گفتنی است ایسر کار خود را از سال ۱۹۷۶ آغاز کرده است و اکنون بیش از ۷۴۰۰ کارمند داشته و فروش آن بیش از ۱۲.۰۲ بیلیون دلار است. زمینه های کاری ایسر شامل تحقیقات و توسعه، طراحی، بازاریابی، فروش و پشتیبانی محصولات و خدمات نوینی است که زندگی انسان را بهبود می بخشد. محصولات ما شامل نوت بوک ها، PC ها، سرورها و ابزارهای ذخیره سازی، نمایشگرهای LCD، پروژکتورها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و ابزارهای پوشیدنی است..
ایسر تمرکز بسیاری بر روی دیزاین و طراحی محصولات خود دارد و جوایز بسیاری را از کشورهای مختلف جهان دریافت کرده است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر