در حال خواندن
اولین تصویر از پرچمدار هوآوی میت ۱۰ منتشر شد
0

با معرفی موبایل هایی نظیر گلکسی نوت ۸ و ال جی V30، هوآوی میت ۱۰ موبایل مورد انتظار بعدی طرفداران سیستم عامل اندروید به حساب می آید که بنابر اخبار اخیر، از منظر طراحی بسیار دلربا خواهد بود. اگرچه میت ۱۰ قرار است در تاریخی دیرتر از تاریخ معمول رونمایی شود، هوآوی معتقد است پرچمدار جدیدش، ارزش صبر را دارد.

هوآوی میت ۱۰ قرار است در روز ۱۶ اکتبر به صورت رسمی رونمایی شود اما هنوز سخنی درباره تاریخ فروش این فبلت به میان نیامده است؛ اما در هر صورت، احتمالاً هوآوی در سریع ترین زمان ممکن اسمارت فون تازه اش را به دست مشتریان می رساند.

 

اگرچه به لطف اخبار افشایی، تقریباً با مشخصات کامل سخت افزاری میت ۱۰ آشنایی داریم، اما تا به امروز تصاویر زیادی از دستگاه در فضای مجازی منتشر نشده است. روز گذشته، شاهد رندرهایی از هوآوی میت ۱۰ بودیم و حالا تصویری زنده از دستگاه انتشار یافته که در بالا قابل مشاهده است.

متاسفانه راهی برای تایید صحت تصویر مورد اشاره وجود ندارد، اما دستگاه قطعاً با توصیفات مدیرعامل هوآوی از میت ۱۰ سازگاری دارد که گفته بود این پرچمدار جدید، تقریباً بدون حاشیه بوده و از دکمه هوم بهره نمی برد. با این همه، رندرهای روز گذشته دکمه فیزیکی هوم را نمایش می دادند و از این جهت، هنوز نمی دانیم باید به سخنان ریچارد یو اعتماد کنیم یا خیر.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر