در حال خواندن
اولین عکس از لومیا ۱۵۲۰v نوکیا
0

فبلت نوکیا یکی از محصولاتی است که انتظار داریم در این ماه داغ فناوری رونمایی شود، و اینک اولین عکس منتسب به آن هم در کنار نام احتمالی لومیا ۱۵۲۰ به بیرون درز کرده.
نمی شود با اطمینان گفت که شکل نهایی محصول را در عکس داریم، به خصوص که در زیر نمایشگر نیز عبارت proto.nokia.com درج شده که حکایت از یک نمونه اولیه دارد و تغییرات احتمالی بعید نیست.
 
با توجه به اینکه به روز رسانی GDR3 پشتیبانی از کیفیت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را به دنیای ویندوز فون ۸ خواهد آورد، در نتیجه ۳ ردیف کاشی متوسط در عرض نمایشگر جای می گیرند و این در تصویر بالا به خوبی پیدا و نشانه ای مضاعف است از یک نمایشگر دلربا.
 
گفته می شود بالاخره در این تلفن، نوکیا از پردازنده ۴ هسته ای اسنپدرگون استفاده خواهد کرد و در کنار داشتن بدنه ای مقاوم از جنس پلی کربنات شاهد یک دوربین عظیم ۲۰ مگاپیکسلی هم خواهیم بود تا سونی با هونامی زیاد خوش اش نشود!
 
با لومیا ۱۵۲۰ که فعلا از آن با نام موقت Bandit یاد می شود، موجی از تلفن های ۱۰۸۰p نوکیا به راه خواهد افتاد و جنگ رزولوشنی ویندوز فون بر علیه اندروید هم توسط سردمدار وینفو ۸ شروع می شود.
 
گفته می شود نوکیا تا اواخر سپتامبر، احتمالا روز ۴ مهر، در نیویورک از این محصول پرده برداری می کند.

 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر