در حال خواندن
ایجاد بزرگترین شبکه پسیو خاورمیانه در اصفهان
0

“اشنایدر دی جی لینک” با همکاری “وردسان” بستر شبکه پسیو یکی از چهار پروژه بزرگ مجتمع‌های تجاری جهان را در ایران راه‌اندازی کرد.
به‌گزارش خبرنگار موبنا سمینار تخصصی محصولات پسیو شبکه برند اشنایدر (دی جی لینک) در سالن اجتماعات هتل اسپیناس برگزار شد. این سمینار به‌مناسبت سومین سال همکاری مشترک شرکت اشنایدر الکتریک با شرکت وردسان و با شعار “شبکه‌ای مطمئن برای رهبران موفق” برگزار شد. در این سمینار تخصصی “هانی ادوار” مدیر فروش صادرات شرکت اشنایدر الکتریک و “میرسجادی” مدیر‌عامل شرکت وردسان به معرفی بیشتر فنی و تخصصی محصولات پسیو شبکه اشنایدر (دی‌جی لینک) پرداختند و در ادامه، انصاری کارشناس پروژه شرکت وردسان به شرح فعالیت‌ها و پروژه‌های انجام‌شده از جمله بستر شبکه پسیو پروژه سیتی‌سنتر اصفهان (یکی از چهار پروژه بزرگ مجتمع‌های تجاری جهان)، وضعیت فعلی و چشم‌انداز آینده شرکت وردسان پرداخت.شرکت وردسان نماینده شرکت اشنایدر(Schneider) فرانسه روی محصولات پسیو شبکه است که با نام تجاری دی‌جی لینک (Digilink) فعالیت می کند و سهم قابل توجهی از بازار بین المللی را در اختیار دارد. شرکت وردسان در سال ۱۳۸۴ با هدف تامین تجهیزات و ارائه راهکار در بخش فناوری اطلاعات به‌ویژه شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی تاسیس شده است.                                                                   سمینار مذکور پذیرای جمعی از مدیران و مسئولین فناوری اطلاعات، متخصصین شبکه، شرکت‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی فعال در زمینه تجهیزات شبکه بود. گردهمایی ‌فوق  با برگزاری برنامه پرسش و پاسخ واهدای جوایز به قید قرعه به شرکت‌کنندگان به کار خود پایان داد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر