در حال خواندن
این شش نفر مریخی می‌شوند
0

در این ماموریت چهار ماهه که هزینه ای در حدود یک میلیون دلار برای ناسا در بر داشته، این شش نفر تحت نظر ماموران ویژه برای آمادگی غذایی در سفینه آماده می شوند.
سازمان هوافضای آمریکا موسوم به ناسا ماموریتی ۴ ماهه در جزیره هائایی را برای آماده سازی ۶ نفری که قرار است به کره مریخ اعزام شوند را انجام داد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این ماموریت چهار ماهه که هزینه ای در حدود یک میلیون دلار برای ناسا در بر داشته، این شش نفر تحت نظر ماموران ویژه برای آمادگی غذایی در سفینه آماده می شوند.در پایان این ماموریت قرار است تا درخصوص وضعیت نهایی این شش نفر از لحاظ غذایی برای اعزام به سیاره مریخ در سال ۲۰۲۰ میلادی تصمیم گیری شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر