در حال خواندن
این نرم افزار داریوهای رایانه‌تان را به روز رسانی می‌کند + دانلود
0

با نرم افزار IObit Driver Booster Pro می‌توانید نسخه قدیمی داریوهایتان را به راحتی به‌روز رسانی کنید و کارایی رایانه‌تان را افزایش دهید.
درایوها نرم افزارهایی هستند برای اجرای هر چه بهتر سخت افزار رایانه شما، این داریوها از سوی شرکت‌های سازنده مدام به‌روز رسانی می‌شوند تا مشکلات نسخه قبلی برطرف شود و همینطور استفاده از سخت افزار بهینه شود و شما بتوانید بهترین استفاده و کارایی را از سخت افزار رایانه‌تان داشته باشید. اما جستجو برای یافتن آخرین به‌روز رسانی به صورت دستی کار بسیار دشواری است، برای همین شرکت نرم افزاری IObit اقدام به طراحی و تولید نرم افزاری با عنوان IObit Driver Booster Pro کرده است که با آن می‌توانید آخرین نسخه درایوهای موردنظرتان را دانلود و نصب کنید، تا بتوانید از سخت افزار رایانه‌تان بهترین استفاده را داشته باشید. • راهنمای نصب  1- نرم افزار را نصب کنید و سپس روی گزینه Activate Now کلیک کنید.  2- سپس فایل سریال موجود در دانلود را باز کرده و یکی از سریال ها را وارد کرده و در نهایت روی Enter License کلیک کنید.  3- نرم افزار از حالت رایگان بودن خارج شده و به نسخه حرفه‌ای تبدبل خواهد شد. • دانلود و مشخصات فایل برای دانلود اینجا کلیک کنید • حجم: 15.77 مگابایت • نسخه: 1.4.0.61 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 • امتیاز: 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر