در حال خواندن
با lenovo VIBE Shot ازعکاسی حرفه‏ای لذت ببرید
0

چنانچه از اسم آن مشخص است لنوو در تولید این تلفن هوشمند بیشتر روی توانمندی‌های تصویری و دوربین تمرکز داشته است. حتی شکل ظاهری دستگاه از جنس آلومینیوم و به طور صیقلی طراحی شده که شباهت بسیاری به یک دوربین دارد. این روزها که به واسطه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تب عکاسی و فیلم‏ برداری در میان مردم بالا رفته است، گوشی هوشمندی که امکانات یک دوربین را در حد نیمه حرفه‏ای با خود به همراه دارد، قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت.
نود فناوری – VIBE Shot یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشت دستگاه و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است که با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت۳۰ فریم در ثانیه عکس برداری و فیلم برداری می‏کند. فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، ثابت کننده تصویر، روشنایی هوشمند (HDR)، تصاویر پیوسته پانوراما، ثابت کننده ویدئو، حسگر BSI و فلش سه گانه از ویژگی هایی هستند که به کاربر این امکان را می‏د‏هد تا با تلفن همراه خود لذت عکاسی حرفه‏ای را تجربه کند. یک کلید فیزیکی اسلایدر نیز روی دستگاه قرار گرفته که هنگام عکاسی موجب حرکت میان حالت‌های هوشمند و حرفه‌ای می‏شود. این پرچمدار جدید لنوو از پردازنده ۸ هسته‏ای ۶۴ بیتی Qualcomm Snap dragon 615 بهره می برد که شامل دو پردازنده ۴ هسته‏ای با فرکانس‏های ۷/۱ گیگاهرتز و ۰/۱ گیگاهرتز است. از مشخصات این گوشی هوشمند می‏توان به صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD مجهز به تکنولوژی ضد خش Gorilla Glass3، سیستم عامل اندروید ۵/۰، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر، گرافیک Adreno 405 و حافظه رم ۳ گیگابایت اشاره کرد. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاع تا ۱۲۸ گیگابایت فضای کافی برای عکس، ویدیو و موزیک را برای کاربر فراهم می کند. این مدل از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند که با شبکه ۲G، ۳G و ۴G LTE سازگار است.
Vibe Shot در رنگ های سفید، زرشکی و خاکستری، با یک سال گارانتی سازگار در بازار های موبایل کشور عرضه می گردد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر