در حال خواندن
بدهی مخابرات به زیرساخت تسویه شد
0

سخنگوی مخابرات ایران گفت: بدهی به زیرساخت از نظر ما تسویه شده است اما این به معنای بستن پرونده نیست و امکان دارد زیرساخت مجددا طلبکار شود.
 
نود آی سی تی – داوود زارعیان با اشاره به اینکه بدهی ما به زیرساخت به طور کامل پرداخت شده است، اظهار کرد: مخابرات با زیرساخت تعاملات مالی گسترده‌ای دارد و نمی‌شود بابت ۴۰، ۵۰ میلیارد تومان کل این تعاملات و روابط نادیده گرفته شود.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ظاهرا مخابرات بدهی خود را به شکل چکی و در سه مرحله پرداخته که آیا این موضوع صحت دارد؟، گفت: اصل موضوع پرداخت بدهی بوده که انجام شده، حال ممکن است شیوه پرداخت آن نقد باشد یا قسطی که چندان اهمیت ندارد.
او در ادامه گفت: بدهی که در ابتدا زیرساخت اعلام کرد، ۴۵۰ میلیارد تومان بود که بعدا کاهش چشم‌گیری داشت و به ۲۲۰ میلیارد تومان رسید لذا همچنان هم اگر زیرساخت با وجود تسویه شدن بدهی، معتقد است که ما بدهکار هستیم مشکلی نیست و همچون روال سابق حاضریم حق پرداختی خود را بدهیم.
سخنگوی مخابرات ایران خاطر نشان کرد: اگر بدهی که ۲۲۰ میلیارد ذکر شده درست باشد، قطعا بررسی می‌کنیم و در صورت صحت پرداخت خواهیم کرد.
زارعیان با تأکید بر اینکه بدهکاری از نظر ما تسویه شده است، اذعان کرد: این به معنای بستن پرونده نیست زیرا احتمال طلب مجدد زیرساخت در بخش‌هایی همچون مکالمات بین‌الملل که با تأخیر پرداخت می‌شود، وجود دارد اما باز هم می‌گویم این ارقام کوچک در برابر تعاملات مالی بین ما، رقم ناچیزی است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر