در حال خواندن
بدون کارت از خودپرداز پول بگیرید/۱۲ واردکننده رسمی موبایل به کشور
0

برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن امکان پذیر شد.
 
نود آی سی تی – رییس اداره خدمات نوین بانک مسکن، با بیان ماین طلب افزود: این سرویس برای نخستین بار در کشور و تنها بر روی کارت‌های بانک مسکن قابل اجراست و در مورد کارتهای شتابی صدق نمی‌کند.
وی در تشریح چگونگی استفاده از این سرویس گفت: مشتریان با استفاده از شماره تلفن همراه گیرنده وجه و وارد کردن رمز ۵ تا ۱۲ رقمی، مبلغ مورد نظر را (با در نظر گرفتن محدودیت سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازها) از طریق اینترنت بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز به شماره مسکن کارت گیرنده وجه، واریز کرده و یک کد با حداقل ۱۰ رقم به عنوان Ticket دریافت می‌کنند.این عدد توسط sms بانک برای گیرنده وجه، ارسال می‌شود. شخص انتقال گیرنده می‌تواند با وارد کردن کد دریافتی در دستگاه‌های خودپرداز، مبلغ مورد نظر را به طور کامل و یا در چند مرحله برداشت کند.
صفری تاکید کرد: Ticket های تولید شده در سیستم، دارای مدت اعتبار محدود بوده که پس از سپری شدن این مدت، مبلغ باقی مانده به حساب شخص انتقال دهنده باز می‌گردد.
 
۱۲ واردکننده رسمی موبایل به کشور
رییس شبکه بازرسی و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه در خصوص تشخیص اصالت گوشی‌های اصل از قاچاق در بازار گفت: واردکنندگان قانونی گوشی ملزم به نصب طرح شبنم و هولوگرام شرکت واردکننده روی گوشی‌های خود هسنند.مهدی عبقری در گفت‌وگو با فارس در خصوص تشخیص اصالت گوشی‌های اصل از قاچاق در بازار، اظهار داشت‌: در حال حاضر ۱۲ واردکننده رسمی گوشی تلفن‌همراه در کشور، واردات قانونی این کالا را انجام می‌دهند.رییس شبکه بازرسی و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه یادآور شد: در سال ۹۲، دوازده شرکت مه‌تل، آرمان همراه آرین، پرشین سلوکام، مدیا پردازش، یاس جهان، ماناتل، پارس مایکروتل،‌ سامتل، اسمارت فون، کمال الکترونیک، ‌الوطنی و ارکان ارتباطات، تنها واردکنندگان قانونی گوشی تلفن همراه در کشور هستند.وی تصریح کرد: گوشی‌هایی که از طریق این واردکنندگان رسمی وارد می‌شود باید با طرح شبنم روانه بازار شود که طرح شبنم در برگیرنده مدل گوشی و شرکت واردکننده است.عبقری ادامه داد: علاوه بر این واردکنندگان رسمی، باید برچسب هولوگرام شرکت واردکننده را نیز روی گوشی‌های وارداتی خود نصب کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر