در حال خواندن
برای سهولت کاربران دکمه پرداخت مسترکارت و ویزا ادغام شد
0

شرکت‌های ارائه‌دهندگان پرداخت ویزا و مسترکارت، تجربیات پرداخت آنلاین خودشان را با یکدیگر ادغام می‌کنند تا بتوانند فرایند انجام پرداخت‌های الکترونیکی را تا جای ممکن ساده و آسان کنند.

این خبر چند وقت پیش توسط هر دو شرکت اعلام شد و درنتیجه دکمه پرداخت مسترپس شرکت مسترکارت با دکمه پرداخت ویزا ادغام می‌شود و درنهایت یک دکمه برای پرداخت به مصرف‌کننده ارائه خواهد شد.

خبرهایی هم از شرکت‌های آمریکن اکسپرس و دیسکاور مبنی بر چنین همکاری و مشارکتی شنیده می‌شود. تی‌اس آنیل مدیر بخش راهکارها و فرایندهای پرداخت ویزا می‌گوید: «این سرویس جدید امکان رقابت با راهکار پرداخت One touch پی‌پل را دارد.»

با اینکه این سرویس تک دکمه‌ای هنوز در حال توسعه و تکامل است، شرکت‌های ویزا و مسترکارت هردو به‌زودی شروع به انتقال مشتریان سرویس‌های مسترپس و پرداخت ویزا به سمت پرداخت با یک دکمه خواهند کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر