در حال خواندن
بررسی ویدئویی آیفون ۷ پلاس
0

در این گزارش ویدئو در خصوص ویژه‌گی‌های آیفون ۷ پلاس خواهیم پرداخت و از شما دعوت می‌کنیم همراه ما باشید.

نود فناوری – پیش از این بررسی متنی جامع آیفون ۷ پلاس را منتشر کردیم و حالا اگر مایل هستید بیشتر با این گوشی آشنا شوید بررسی ویدیویی آن را تماشا کنید.

حسی که در دست گرفتن آیفون ۷ پلاس می‌دهد، تفاوت چندانی با دو نسل قبل نکرده و تنها تفاوت‌های واضح اما ریز، تغییر محل نوار آنتن، رنگ‌های جدید و البته دوربین یا دوربین‌ها در نسخه‌ی پلاس هستند. با این حال مواردی مانند پردازنده‌ی قدرتمند و البته ضد آب بودن گوشی نیز هرچند در ظاهر نمایان نیستند اما مواردی هستند که کیفیت کار با گوشی را به مقدار زیادی بالا می‌برند.

اپل با توجه به اینکه سال بعد دهمین سال ورود آیفون به بازار است احتمالا تغییرات اساسی را به آن زمان موکول کرده است. اما آیا آیفون‌های امسال تنها برای گذر زمان بوده‌اند؟ آیا اگر آیفون ۶ اس پلاس دارید خرید آیفون ۷ پلاس گزینه‌ای مناسب برای خرید است؟ عملکرد دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس چگونه خواهد بود؟ حالا می‌توانید بررسی ویدیویی این محصول را مشاهده کنید:

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر