در حال خواندن
به‌روزرسانی iOS 11.1 با اموجی های جدید منتشر شد
0

نود فناوری-اپل ساعاتی پیش نسخه نهایی iOS 11.1 را برای آی دیوایس ها منتشر کرد. این به‌روزرسانی در مقایسه با iOS 11 قابلیت های بزرگی را به همراه نداشته، اما در عوض ۷۰ اموجی جدید از گروه های حیوانات، غذاها، جانوران افسانه ای، لباس و پوشاک، چهره های خندان جدید و کاراکترهای بدون جنسیت را به مجموعه اموجی های این پلتفرم اضافه کرده است.

همچنین با دریافت این به‌روزرسانی، شاهد بهینه سازی نرم افزاری و برطرف شدن بعضی باگ ها نیز خواهید بود. iOS 11.1 مجددا امکان دسترسی به اپ سوییچر از طریق ۳D Touch روی لبه های صفحه را هم به آی دیوایس ها بازگردانده، و ضمنا مشکلی که موجب مات شدن تصاویر بازگردانی شده از آی کلاود در آلبوم People می شد را برطرف کرده است.

 

اما همزمان با iOS، تمامی سیستم های عامل دیگر اپل هم با دریافت قابلیت هایی جدید به‌روزرسانی شده اند. مهم ترین به‌روزرسانی مربوط به watchOS بوده که حالا در نسخه ۴٫۱ امکان استریم موسیقی از طریق اپل موزیک یا iCloud Music Library را برای سری سوم اپل واچ به ارمغان می آورد. همچنین دستیار هوشمند سیری حالا می تواند مستقیما از روی ساعت هوشمند آهنگ، پلی لیست و آلبوم های مورد علاقه تان را جستجو کند.

ضمنا با دریافت watchOS 4.1 می توان داده های فعالیت های ورزشی را با دوچرخه های ثابت و تردمیل های پشتیبانی کننده از GymKit نیز همگام سازی کرد. همچنین امکان قطع ارتباط با شبکه های وای فای از محیط کنترل سنتر هم قابلیت دیگری است که در آخرین نسخه watchOS مشاهده خواهید کرد.

و در نهایت مک او اس High Sierra و tvOS نیز با دریافت به‌روزرسانی از سوی اپل، به ترتیب به نسخه های ۱۰٫۱۳٫۱ و ۱۱٫۱ ارتقاء یافته اند. High Sierra با این آپدیت ضمن دریافت اموجی های جدید، نسبت به آسیب پذیری KRACK Wi-Fi مقاوم شده و tvOS نیز با برطرف شدن بسیاری از باگ های نسخه های قبلی به سیستم عامل پایدارتری برای نسل جدید اپل تی وی تبدیل شده است.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر