در حال خواندن
به منظور جلوگیری از بروز مشکل، دارندگان آیفون IOS خود را به روز نکنند
0

نود فناوری – به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی جدید سیستم عامل آی‌اواس برای کاربران گوشی‌های آیفون دردسرساز شده و موجب قطعی اینترنت همراه آنها می‌شود.

به گزارش ایسنا، گزارش های جدیدی از سوی کاربران گوشی های آیفون در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد نسخه به روزرسانی شده و آپدیت جدید سیستم عامل آی او اس ۱۲.۱.۲ iOS بیشتر از آنکه مشکلات قبلی کاربران آیفون را برطرف کند، آنها را با مشکلات و نقایص جدیدی مواجه کرده است که یکی از مهم ترین آنها قطعی اتصال اینترنت همراه است.

برخی از کاربران به در این وب سایت ها بر این باورند که تنها پس از نصب و دریافت این به روزرسانی دریافته اند که اتصال اینترنت همراه آنها با مشکل مواجه می شود و در بسیاری از مواقع بدون هیچ دلیلی قطع شده و دیگر بعد از آن متصل نمی شود.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد اپل در بسیاری از کشورهای جهان ار شرکت اپل بعنوان توسعه دهنده این سیستم عامل درخواست کرده اند که هرچه سریعتر با ارائه و انتشار یک نسخه جدید به روزرسانی مشکلات آنها در برقراری اینترنت همراه را برطرف کند.

اپل هنوز در این خصوص و در پاسخ به این درخواست کاربران واکنشی نشان نداده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر