در حال خواندن
تاکسی اینترنتی روسی در ایران شروع به کار کرد
0

نود فناوری- شرکت‌های متنوعی در تاکسی اینترنتی در حال فعالیت هستند که می‌توان به سرویس‌های اسنپ، تپ‌سی و کارپینو اشاره کرد. حالا بازیگر جدیدی در این عرصه در آماده فعالیت است، شرکتی که برخلاف دیگر شرکت‌های مطرح فعال در این حوزه، ایرانی نبوده و از روسیه اداره می‌شود

سرویس سفارش آنلاین تاکسی «ماکسیم» مدتی است که تبلیغات وسیعی را در سایت های ایرانی آغاز کرده و شهر تهران را به فهرست شهرهای محل فعالیت خود افزوده است.


پاول استنیکوف نماینده سرویس ماکسیم در ایران درباره فعالیت‌های این شرکت در کشورمان اظهار داشت:شرکت ماکسیم موفق به دریافت گواهی‌های لازم جهت فعالیت در ایران شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است سرویس ما در پاییز امسال در تهران به عنوان اولین شهر تحت پوشش ماکسیم در ایران راه اندازی شود. شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق وب‌سایت، نرم‌افزارهای اندروید و ios نسبت به درخواست ماشین اقدام کنند. در حال تلاشیم تا به زودی امکان سفارش تلفنی خودرو را نیز فراهم کنیم.استینکوف از ارائه تعرفه‌ای ویژه برای مسافران سرویس ماکسیم خبر داد و اعلام کرد که جهت رفاه خانم‌های ایرانی، رانندگان زن وظیفه انتقال بانوان را بر عهده خواهند داشت.لازم به ذکر است که شرکت خدمات حمل و نقل ماکسیم در بیش از ۲۰۰ شهر روسیه و کشورهایی همچون بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان در حال فعالیت است.علاقه‌مندان جهت نصب نرم‌افزارهای تلفن همراه این شرکت و یا سفارش تاکسی می‌توانند به وب‌سایت ماکسیم به نشانی http://taximaxim.com/ir/fa/ مراجعه کنند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر