در حال خواندن
تبلت جدید سامسونگ وارد بازار می‌شود
0

درآستانه برگزاری کنگره جهانی موبایل شایعاتی درباره معرفی یک تبلت سامسونگ که شباهت زیادی به آی پد مینی دارد به حقیقت پیوست تا این تبلت ۸ اینچی بتواند در رقابت با آی پد ۷.۹ اینچی و نکسوس ۷ اینچی قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایش ۸ اینچی جایی بین تلفن هوشمند گلکسی نت ۲ و تبلت ۱۰.۱ اینچی گلکسی نت قرار  می گیرد.
چون سایر دستگاه های سری گلکسی نت سامسونگ این گلسکی نت ۸.۰ دربرگیرنده یک S pen است که سامسونگ تأکید می کند تنها یک قلم ساده نیست. کاربر می تواند از این قلم دیجیتالی حساس به فشار که قدرت آن با فناوری شرکت Wacom ارائه شده یادداشت بنویسد، محتوای صفحه را تغییر دهد و با نزدیک کردن آن به صفحه گلکسی نت ۸.۰ پیش نمایشی از ویدئوها و نامه های الکترونیکی دریافت کند.
گلکسی نت ۸.۰ با اندروید ۴.۱.۲ ( آب نبات ژله ای) همراه می شود و دارای یک پردازشگر چهار هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو، ۲ گیگابایت رم و یک اسلات میکرو اس دی است.
صفحه نمایش ۸ اینچی این تبلت تصویری با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل ارائه می کند که در هر اینچ آن ۱۸۰ پیکسل قرار می گیرد. این ویژگی در مقایسه با آی پد مینی و نکسوس ۷ که در هر اینچ ۱۶۳ و ۲۱۶ پیکسل دارند قرار گرفته است.
کاربرانی که تا پیش از این وسوسه شده بودند که گلکسی نت ۱۰.۱ را خریداری کنند بی تردید تمام خواسته خود را رها کرده و به گلکسی نت ۸.۰ روی می آورند که از اکثر برنامه های اجرایی پشتیبانی می کند و تنها به ابزارهای سازگار با سامسونگ متکی نیست.
گلکسی نت ۸.۰ در نسخه های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی ارائه می شود و هنوز درباره قیمت آن جزئیاتی فاش  نشده است، اما از آنجا که این تبلت درسه ماه دوم سال ۲۰۱۳ وارد بازار می شود، اطلاعات از جزئیات قیمت آن چندان طولانی نخواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر