در حال خواندن
تجربه دریافت سرویس‌های تلفن همراه در محل
0

برای بسیاری از ما پیش آمده است که کارهایی را به تعویق انداخته ایم چون از یک طرف زمان یا شرایط لازم برای انجام آن کار را نداریم و از طرف دیگر انجام آن کار ما را با چالش هایی نظیر ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک(در صورتی که بخواهیم از وسیله نقلیه شخصی خودمان استفاده کنیم) و معطلی در محل انجام کار را به همراه داشته است. اما این روزها بسیاری از شرکت های ارایه دهنده خدمات به منظور از میان برداشتن چنین موانعی و با هدف افزایش رضایتمندی مشتری خدمات خود را به صورت حضوری و در محل فرد گیرنده خدمت ارایه می کنند که در نتیجه آن کارها عقب نمی افتند و این بار ذهنی انجام ندادن آن از روی شخص برداشته می شود. این نوع خدمات به ویژه در این بازه زمانی که بحث انتقال ویروس کرونا نیز مطرح است از اهمیت دوچندانی برخوردار است. در ادامه به نوع خدماتی که شرکت ارتباطات سیار ایران در قالب سرویس خدمات در محل همراه اول با عنوان اختصاری همراه یار ارایه می کند و نحوه استفاده از آن می پردازیم:

 

همراه یار چه خدماتی می دهد

در سرویس خدمات در محل، سعی شده است طیف گسترده‌ای از خدمات تحت پوشش قرار گیرند. این خدمات شامل انتقال مالکیت (تغییرنام) شماره تلفن همراه، فعالسازی سیم کارت، قطع مفقودی سیم کارت، تعویض سیم کارت، ترابرد به همراه اول، نصب و آموزش نرم‌افزار و اپلیکیشن مانند همراه من و …و دریافت کد محرمانه سیم کارت (pin,puk) است.

همراه یار؛ هزینه ها و نحوه استفاده

با استفاده از سرویس خدمات در محل همراه اول مشتریان می‌توانند خدمات درخواستی خود را در کوتاهترین زمان در محل مورد نظر دریافت کنند. هدف از ارائه این خدمت خلق تجربه ای متفاوت در کوتاه ترین زمان ممکن است.

هزینه ایاب و ذهاب در این سرویس بر اساس تعرفه سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال است. تعرفه خدمات نیز طبق مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است که برای مشتریان دائمی در قبض آنان لحاظ و برای مشتریان اعتباری از شارژ حسابشان کسر می گردد.

مشتریان برای دریافت خدمات در محل می‌توانند با شماره گیری ۹۹۹۰ و انتخاب گزینه خدمات در محل؛ نوع خدمات و محل مورد درخواست خود را اعلام و در کمتر از ۳ ساعت با مراجعه همراه یار از خدمات مورد نظر بهره‌مند گردند.

چرا از همراه یار استفاده می کنیم

همان طور که در مقدمه نیز به آن اشاره شد استفاده از سرویس های دریافت خدمات در محل مزایای زیادی دارد که از جمله آن می توان به کاهش تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر و حفظ سلامتی در شرایط کنونی با توجه به فراگیری بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع بیماری، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از اتلاف زمان در مسیر رفت و برگشت و زمان انتظار درکانال های حضوری، کاهش هزینه های تردد در شهرها، افزایش رضایت مندی مشتریان و افزایش سرعت ارائه خدمات درخواستی اشاره کرد.

کدام استان ها همراه یار دارند

خدمت مذکور هم اکنون در استان های تهران، البرز، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، کرمان، فارس و هرمزگان پیاده سازی شده و در حال ارایه خدمات است. همچنین سرویس همراه یار در استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کردستان و آذربایجان غربی در حال پیاده سازی است.

گفتنی است در آینده نزدیک مراکز تمامی استان‌های کشور تحت پوشش خدمت مذکور قرار خواهند گرفت.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر