در حال خواندن
تحول عکاسی در آیفون ۷ به همراه تصاویر محصول جدید اپل
0

براساس آنچه که از تصاویر اخیر لو رفته آیفون ۷ شرکت اپل بر می آید این شرکت ضمن درک افزایش روز افزون استفاده از دوربین گوشی های هوشمند گویا به سمت افزایش کیفیت دوربین های خود در سری جدید گوشی های خود رفته است.
نود فناوری – براساس عکس های منتشر شده در اینترنت به نظر می رسد در محصول جدید اپل خبری از دکمه سایلنت بالای دکمه های کم و زیاد کردن صدا نیست و این قابلیت از این گوشی حذف شده است.با وجود این به دلیل اینکه از زاویه پایین این دستگا عکسی موجود نیست، اینکه آیفون های جدید از جک هدفون ۳.۵ میلی متری برخوردار خواهند بود یا خیر همچنان محل اختلاف نظر مشتاقان این برند آمریکایی است.نکته جالب و جدیدی که پیش از این نیز شایعه شده بود، سه سوارخ اتصال وجود دارد که در بخش پشتی و پایینی دستگاه قرار نکته جالب و جدیدی که پیش از این نیز شایعه شده بود، سه سوارخ اتصال وجود دارد که در بخش پشتی و پایینی دستگاه قرار دارد و احتمالا نشانه ای از Smart Connector است. این بخش می تواند برای اتصال کیبورد ها شبیه به آیپد پرو استفاده شود. اینطور که مشخص است اپل تنها قصد دارد از این متصل کننده و لوازم جانبی جدید برای آیفون ۷ پلاس استفاده کند.تصویر دیگری نیز منتشر شده که بدنه جلویی این دستگاه ۵.۵ اینچی را نشان می دهد. پیش از این گفته می شد که دکمه هوم آیفون قرار است به لمس حساس شود و دیگر مکانیکی نباشد اما این تصویر خلاف این گفته را نشان می دهد چرا که آیفون باز هم دکمه هوم قابل کلیک دارد. در این تصویر باز هم مشخص نیست که این آیفون های جدید از جک هدفون برخوردار هستند یا خیر.هر دو این دستگاه ها در پاییز امسال معرفی می شوند. از دیگر مشخصات داخلی این دستگاه نیز می توان به پردازنده Apple A10، حافظه داخلی پایه ۳۲ گیگابایت، پشتیبانی از ویژگی ضدآب و وای فای و LTE سریع تر اشاره کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر