در حال خواندن
تست ویژگی های جدید واتس اپ برای نسخه اندروید
0

نود فناوری-واتس اپ به تازگی تست قابلیت های جدیدی را برای نسخه اندروید اپلیکیشن آغاز کرده که احتمالا شاهد حضور آن ها در ورژن نهایی برنامه نیز خواهیم بود. نخستین ویژگی جدید اپ مربوط به آنبلاک کردن افراد می شود. در جدیدترین نسخه بتا کافیست در قسمت کانتکت ها انگشت تان را روی گزینه مورد نظر نگه داشته و اشخاص را از بلاک در بیاورید.

پیشتر برای این کار مجبور بودید به آدرس Settings Account Privacy Blocked contacts بروید. همچنین لینک دعوت به گروه ها که قبلا در دسترس کاربران ورژن iOS برنامه قرار گرفته بود راهش را به این نسخه باز کرده است. بنابراین همانند تلگرام می توانید مردم را به گروه ها دعوت کنید.

سومین ویژگی جدید نسخه بتا ۲٫۱۷ واتس اپ به بخشی با نام Shake to Report اختصاص دارد. با فعال کردن این قسمت، اگر موبایل خود را تکان دهید به Contact Us رفته و آنجا می توانید مشکلات برنامه را به گوش سازندگان برسانید. البته در صورتی که Shake to Report را مفید ندیدید و به همان روش قبلی راضی بودید، می توانید آن را غیر فعال کنید.

در نهایت نیز بخش Admin Setting وجود دارد که به مدیر این امکان را می دهد تا اطلاعات گروه را ویرایش کرده و کنترل بهتری روی چت ها داشته باشد. با وجود اینکه ویژگی های یاد شده فعلا در مرحله بتا قرار دارند و ممکن است به نسخه نهایی نرسند ولی کم پیش می آید که ورژنِ آزمایشی با قابلیت های جدید، برای نسخه پایدار منتشر نشود.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر