در حال خواندن
تصاویری از موبایل گلکسی A5 جدید منتشر شد
0

تقریبا همه شرکت های سازنده موبایل این روزها به ساخت موبایل هایی با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه روی آورده اند و حتی این فقط پرچمدارها نیستند که نمایشگر بدون حاشیه دارند. کره ای ها و چینی ها حالا حتی موبایل های میان رده خود را نیز به نمایشگرهای این چنینی مجهز کرده اند و حالا نوبت به گلکسی A5 سامسونگ رسیده است.

 

پس از گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸، سامسونگ حالا به سراغ میان رده پر طرفدارش یعنی گلکسی A5 رفته تا آن را به نمایشگر اینفینیتی مجهز سازد.

تصاویری که مشاهده می کنید از سوی سامسونگ رسما تایید نشده اند ولی مرتبط با قاب های این موبایل هستند که از سوی منابع معتبری اعلام شده است. حتی در این تصاویر می توان دکمه بیکسبی را نیز به وضوح دید. در حقیقت گلکسی A5 یک نمونه کوچک تر شده از گلکسی اس ۸ به نظر می رسد که تفاوت های ساختاری چندانی ندارد.

 

انتظار می رود که گلکسی A7 نیز همین رویه را در پیش بگیرد با این تفاوت که کمی نمایشگر بزرگتری دارد. در مجموع احتمالا در مدل های ۲۰۱۸ شاهد این موضوع خواهیم بود که سری A کاملا شبیه به گلکسی اس ۸ شود و گزینه ای باشد برای کسانی که مایل هستند مبلغ کمتری بابت داشتن یک اسمارتفون با ظاهری مدرن بپردازند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر