در حال خواندن
تصاویر تبلت هفت اینچی با بالاترین وضوح تصویر
0

نکسوس ۷ تبلت جدید ایسوس که با صفحه نمایش ۱۹۸۰ در ۱۲۰۰ معرفی شده دارای بالاترین وضوح تصویر است و نسبت به آی پد مینی دوبرابر پیکسل بیشتر ارائه کرده و ۱۵۰ دلار ارزان تر است.
به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین تبلت معرفی شده نکسوس دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت است و در مقایسه با نسل اول نکسوسها از یک پردازنده پرسرعت ۱.۵ گیگاهرتزی برخوردار است و رم آن ۲ گیگا بایت است.
این تبلت نخستین گجتی است که با نسخه به روز شده سیستم عامل آب نبات ژله ای گوگل یعنی اندروید ۴.۳ عرضه می شود و دارای سه مدل ۱۶ گیگابایتی وای فای با قیمت ۲۲۹ دلار، ۳۲ گیگابایتی وای فای با قیمت ۲۶۹ دلار و ۶۴ گیگابایتی ال تی ایی با قیمت ۲۲۷ دلار است.

هر سه دستگاه قرار است از روز ۳۰ ژوئیه وارد بازارها شوند.
ساندار پیشای در مراسم معرفی این دستگاه در سانفرانسیسکو گفت: امسال مشتریان بیش از رایانه های شخصی تبلت خریداری کرده اند و این فوق العاده است. آمار فروش تبلتها نسبت به سال ۲۰۱۲ افزایش چشمیگری یافته و از هر دو تبلت فروخته شده در جهان یکی اندرویدی است.
درمیان سایر تبلتهای ۷ اینچی می توان به آی پد مینی اشاره کرد که قیمت آن حدود ۳۸۰ دلار است.
صفحه هفت اینچی که علت نامگذاری تبلت به نکسوس ۷ نیز محسوب می شود هم اندازه صفحه آی پد مینی است اما وضوح تصویر آن به ۱۹۸۰ در ۱۲۰۰ با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل افزایش یافته است.

نکسوز جدید همچنین دارای اسپیکرهای استریو دوال و صدای مجازی محیطی فرانهوفر است.
از سوی دیگر گوگل عمر باطری را در نکسوس ۷ بهبود بخشیده است و بیش از دوبرابر کردن پیکسلها و عملکرد دستگاه به ارتقا ساعت کار باطری پرداخته است. این دستگاه می تواند تا ۹ ساعت ویدئو پخش کند و ۱۰ ساعت استفاده اینترنتی را تأمین کند.

این تبلت دارای یک حالت ویژه برای کودکان است که آنها را از خریدن برنامه های گران قیمت و ارسال صورت حسابهای سنگین باز می دارد. این حالت می تواند عملکرد خرید را به افراد خاصی محدود کند تا در صورتی که کودک از تبلت والدین خود برای بازی استفاده می کند نتواند با اطلاعات ذخیره شده کارتهای اعتباری والدین از فروشگاه اپلیکیشنها اقدام به خرید برنامه کند.

نخستین نکسوس ۷ گوگل توسط شرکت ایسوس ژوئن سال ۲۰۱۲ معرفی شد و برای ویژگی های دارای کیفیت و قیمت اندک مورد توجه قرار گرفت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر