در حال خواندن
تغییر تعرفه‌های مخابراتی قطعی است
0

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تغییر و تعدیل تعرفه های مخابراتی قطعی است گفت: براساس مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تعرفه گذاری ابلاغی به مخابرات با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط، اقدام لازم به عمل خواهد آمد و تعرفه های مخابراتی در بعضی از فواصل بین استانی کمتر از وضع موجود و در بعضی فواصل دیگر تغییر خواهد یافت.
نود آی سی تی – مظفر پور رنجبر با بیان اینکه درآمد عملیاتی شرکت مخابرات ایران طی دو ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل به رغم عدم تغییر در تعرفه های مخابراتی، ۱۷ درصد رشد داشته است افزود: از ابتدای امسال تاکنون توانسته ایم در کل کشور به همه اهداف تعیین شده کمی و کیفی در بخش های تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت دست یابیم، به نحوی که در بیشتر استان ها از برنامه جلو باشیم.
وی افزود: علاوه بر واگذاری خدمات مخابراتی به مردم و ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده، برنامه هم کدی تلفن ثابت در برخی استان ها نظیر استان قم و استان مرکزی به طور کامل اجرا شده و در برخی استان ها هم در حال اجراست.
پور رنجبر، توسعه خدمات ارزش افزوده در تلفن ثابت و همراه، واگذاری به روز خدمات مخابراتی، مشتری مداری، اجرای پروژه تغییر و تحول و تشکیل شرکت ارتباطات ثابت را از دیگر برنامه های اجرایی و عملیاتی شرکت مخابرات ایران در سال جاری برشمرد و افزود: شرکت مخابرات ایران همراه با توسعه جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات به تجهیز شبکه مخابراتی کشور با فناوری های نو اقدام کرده و در حال حاضر تجهیزات خریداری شده در اکثر استان ها در حال نصب و راه اندازی است.
وی گفت: امیدواریم همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام در مهرماه امسال از ده ها طرح جدید مخابراتی بهره برداری شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر