در حال خواندن
توقیف اتوبوس حامل تبلت
0

فرمانده انتظامی بویراحمد گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۹۰ ˈتبلتˈ خارجی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ علی شیر زهرایی در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران پاسگاه انتظامی ˈدشترومˈ بویراحمد هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بابا میدان – یاسوج به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.وی بیان کرد: در بازرسی از این اتوبوس ۹۰ ˈتبلتˈ خارجی فاقد مجوزهای لازم کشف و ضبط شد.وی اظهار کرد: محموله کالای قاچاق کشف شده به همراه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی کهگیلویه و بویراحمد انتقال یافت.بویراحمد از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز آن، شهر یاسوج است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر