در حال خواندن
ثبت آرای مردمی سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر با همراهی اپراتور اول
0

نود فناوری – اخیرا همراه اول در راستای توجه ویژه به معقوله فرهنگ و هنر به عنوان اسپانسر اصلی سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و در کنار این حمایتگری که در قالب مسوولیت اجتماعی این اپراتور رقم خورد، همراه اول با توجه به امکاناتی که در خصوص نظرسنجی در اختیار داشت، امسال آرای مردی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان را که همه ساله به صورت دستی در سالن‌های نمایش برگزار می‌شد به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌کند.

در این روش تماشاچیان پس از تماشای فیلم با شماره گیری کد  #۷۱۰* و مراجعه به بخش جشنواره فجر کد درج شده روی بلیط را ثبت می‌کنند و پس از آن امکان رای دادن برای آنها فراهم می‌شود.

براساس این گزارش، موضوع مهم دیگری که امسال برای اولین بار با همراهی اپراتور اول کشور رقم خورده، انتخاب بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد تمام ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر توسط همراه اول اجرایی شده است.

مخاطبان برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند، تیزری کوتاه از ۲۸ فیلم منتخب به همراه عنوان فیلم، سال تولید و خلاصه ای کوتاه از داستان را در اپلیکیشن روبیکا مشاهده کنند و پس از آن اقدام به ثبت رای خود کنند.

 

حمایت جدی و ادامه دار همراه اول در حوزه محتوایی

شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول نیز در خصوص حمایت این اپراتور از جشنواره فیلم فجر که برای اولین بار رقم خورده است می‌گوید: بنای همراه اول حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و ورود حامیانه به فعالیت‌های برجسته این حوزه است و مفتخریم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم و حتماً این جشنواره امسال خاص خواهد بود.

وی می‌افزاید: این اولین ورود همراه اول به حوزه‌های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعا آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایتگری و مسوولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم.

لازم به ذکر است، شعار اپراتور اول تلفن همراه کشور که «حامی هنر ایران زمین» بود در مراسمی همزمان با آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

 

پوشش ویژه همراه اول برای پردیس ملت

همچنین ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره سی و هفتم با اشاره به اینکه امروز ۱۳ بهمن ماه مهمانی بزرگی با حضور تمامی کسانی که در ۳۷ سال اخیر سیمرغ برده‌اند برگزار می‌شود، می‌گوید: در این دوره جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، همراه اول پردیس ملت را به صورت ویژه تحت پوشش ارتباطی خود قرار داده است.

وی در خصوص اسپانسرینگ این دوره از جشنواره می‌افزاید: امسال سازمان‌های مختلفی پیشنهاد همکاری دادند، از همین رو سازمان سینمایی پس از بررسی‌های به عمل آمده بهترین گزینه را انتخاب می‌کند. با توجه به موضوعات مورد نظر کمیته برگزاری، امسال همراه اول به عنوان اسپانسر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد، همچنین با توجه به پیشنهادات همراه اول امسال آرای مردمی توسط این اپراتور گردآوری می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر