در حال خواندن
ثبت نام هشتمین دوره جشنواره فاوا آغاز شد
0

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراخوان هشتمین جشنواره فاوا را با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و فعالان این حوزه منتشر کرد.

هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با رویکرد نوین و هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعداد های برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ همزمان با روز ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، مهلت ثبت نام متقاضیان این دوره  تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۸ است.

متقاضیان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس https://festava.ict.gov.irنسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

بر اساس همین گزارش، هشتمین جشنواره فاوا در ۶ محور، استارت آپ برتر در حوزه ICT؛ دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی؛ توسعه کسب و  کار در حوزه فاوا؛ پژوهش های منتهی به فناوری؛ شرکت های برتر IT  در توسعه اقتصادی و فناوری فضایی و خدمات فضا پایه برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره فاوا، اسامی برگزیدگان این جشنواره در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می شود و از آنان در قالب بسته های حمایتی تقدیر به عمل می آید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر